Sık geçen başlıklar

little mr sunshine 9

ekşi profili
orospucocuklarının tam olarak da savunamadığı ,ali koç aşığı insan. ulan bu haftaki pozisyonlar fener aleyhine olsaydı olacaklari hayal dahi edemiyorum.ev adresine kadar ifsa etmistiniz.orta oyununuzu kimse yemiyor,bilesiniz. nef'te gorusecegiz sizle
3 sene once gs-fb maçında linnes in belki de öldürülmesine sebep olacaktı bu şaibeli hakem. lanet herif.umarım düdük astirilir, ama ali koc ve nihat ozdemir görüşmesi sonrası hakemligi devam ettirilecektir, eminim
2006'daki denizlispor maçında appiah'ı fetöcülükle suçlayabilecek tıynette insan. yeter, fetö propagandası yapmayın artık, ayıp gerçekten. sportif direktörünüz emre, kim fetöcüyse o söylesin size, futbol da temizlensin bunlardan. var mısın selo
aksini söylüyoruz da dinleyen yok. aksi şu, 1950 de beşiktaş izmir de türkiye birinciliği maçına çıkacak, ama süleyman seba ve 17 beşiktaş futbolcusu amerika da başka bir turnuvada. ee o gün gençlerbirliği ile şampiyonluk maçına çıkan beşiktaş hangi beşiktaş o zaman?işte fenerbahçe camiasının en iyisi bu adam, ne kadar rezil ve yüzsüz bir camia iyi anlayın