şöyle bir maçtan sonra çıkıp polemik yaratmaya, kaybettiğini mikrofon karşısında inkar etme gülünçlüğüne düşmeye ne gerek var dediğim yönetici. tüm fener hesapları tadic, dzeko konuşacağı yerde bu adamı konuşuyor. bizim yönetim camianın doğru yere odaklanmasını asla sağlayamıyor. camiayı polemiğin içine atıp maça doğru düzgün sevinmelerine bile izin vermiyorlar.
ulan 2 ay peşinde koştuğun topçuyu adamlar 2 günde senin verdiğin paranın yarısına indirdi. sırf benim şu mecrada 7 tane entrym vardı zaha ile ilgili. hepsini sildim sizin yüzünüzden. bari sus da konuyu açma. “çok iyiydik, iyi yoldayız” falan de git. çok mu zor?
kesin ali koç maç sonu buna çık bir şeyler saçmala demiştir. yoksa insan kendi kararıyla bu duruma düşmemeli.
28.07.2023 · 27. sıra
saik fait
27.07.2023 00:00