doğu karadeniz zannettim, doğu karadenizmiş.
Sık geçen başlıklar
normal esteban 4
ekşi profiliarkadaşlarımdan 3 yıldır uzaktayım ve artık en iyi arkadaşımın en iyi arkadaşı değilim.
artık bir "en iyi arkadaşım" yok. çok acayip değil mi? bu yaştan sonra da olmaz zaten.
bağımı koparmamaya çalıştığım insanlara karşı çaba gösterenin sadece ben olduğunu fark ettim. gözden uzak olan gönülden -hem de nasıl- uzak oluyormuş, tecrübe ettim.
gideni cezalandırmak için mi bunu yapıyoruz?
artık bir "en iyi arkadaşım" yok. çok acayip değil mi? bu yaştan sonra da olmaz zaten.
bağımı koparmamaya çalıştığım insanlara karşı çaba gösterenin sadece ben olduğunu fark ettim. gözden uzak olan gönülden -hem de nasıl- uzak oluyormuş, tecrübe ettim.
gideni cezalandırmak için mi bunu yapıyoruz?
iyi hal indiriminin uygulandığı babadır. mahkeme esnasında tecavüze yeltenmemesi iyi hal sayılıyor sanırım.
siktirsin gitsin vermesin lan :) hayatımda bu bedelliciler kadar yapışkan ve utanmaz tipler görmedim. biz hayatımızı ülkemizin şartlarına göre ayarlarken onlar kendi kafalarına göre yaşayıp sonra "ailem var vergi veriyom ben" diye ağlıyorlar. sanki bizim ailemiz yok, biz vergi vermiyoruz.
yapışkan ve utanmaz tiptir.
yapışkan ve utanmaz tiptir.