Sık geçen başlıklar

normal esteban 4

ekşi profili
arkadaşlarımdan 3 yıldır uzaktayım ve artık en iyi arkadaşımın en iyi arkadaşı değilim.
artık bir "en iyi arkadaşım" yok. çok acayip değil mi? bu yaştan sonra da olmaz zaten.

bağımı koparmamaya çalıştığım insanlara karşı çaba gösterenin sadece ben olduğunu fark ettim. gözden uzak olan gönülden -hem de nasıl- uzak oluyormuş, tecrübe ettim.

gideni cezalandırmak için mi bunu yapıyoruz?
siktirsin gitsin vermesin lan :) hayatımda bu bedelliciler kadar yapışkan ve utanmaz tipler görmedim. biz hayatımızı ülkemizin şartlarına göre ayarlarken onlar kendi kafalarına göre yaşayıp sonra "ailem var vergi veriyom ben" diye ağlıyorlar. sanki bizim ailemiz yok, biz vergi vermiyoruz.

yapışkan ve utanmaz tiptir.