arkadaşlarımdan 3 yıldır uzaktayım ve artık en iyi arkadaşımın en iyi arkadaşı değilim.
artık bir "en iyi arkadaşım" yok. çok acayip değil mi? bu yaştan sonra da olmaz zaten.
bağımı koparmamaya çalıştığım insanlara karşı çaba gösterenin sadece ben olduğunu fark ettim. gözden uzak olan gönülden -hem de nasıl- uzak oluyormuş, tecrübe ettim.
gideni cezalandırmak için mi bunu yapıyoruz?
13.07.2021 · 43. sıra
normal esteban
12.07.2021 00:13