Sık geçen başlıklar

her yazardan 1 kötü haber 2

ekşi'de gör
arkadaşlarımdan 3 yıldır uzaktayım ve artık en iyi arkadaşımın en iyi arkadaşı değilim.
artık bir "en iyi arkadaşım" yok. çok acayip değil mi? bu yaştan sonra da olmaz zaten.

bağımı koparmamaya çalıştığım insanlara karşı çaba gösterenin sadece ben olduğunu fark ettim. gözden uzak olan gönülden -hem de nasıl- uzak oluyormuş, tecrübe ettim.

gideni cezalandırmak için mi bunu yapıyoruz?
bugün papağanım öldü. çok üzgünüm sözlük. evladım gibi sevdiğim ardından gözyaşı döktüğüm, kanatlı dostumu kaybettim bugün.