siktirsin gitsin vermesin lan :) hayatımda bu bedelliciler kadar yapışkan ve utanmaz tipler görmedim. biz hayatımızı ülkemizin şartlarına göre ayarlarken onlar kendi kafalarına göre yaşayıp sonra "ailem var vergi veriyom ben" diye ağlıyorlar. sanki bizim ailemiz yok, biz vergi vermiyoruz.
yapışkan ve utanmaz tiptir.
18.05.2018 · 49. sıra
normal esteban
17.05.2018 10:39