Sık geçen başlıklar

bedelli yok dedi diye m. ince'ye oy vermeyen tip 1

ekşi'de gör
siktirsin gitsin vermesin lan :) hayatımda bu bedelliciler kadar yapışkan ve utanmaz tipler görmedim. biz hayatımızı ülkemizin şartlarına göre ayarlarken onlar kendi kafalarına göre yaşayıp sonra "ailem var vergi veriyom ben" diye ağlıyorlar. sanki bizim ailemiz yok, biz vergi vermiyoruz.

yapışkan ve utanmaz tiptir.