Sık geçen başlıklar

slapbass 3

ekşi profili
(bkz: haribo)

valla ciddiyim. ben normalde viskinin yanında bir şey aramam. mevsim yazsa erik, kışsa ekşi elma ama olmasalar da olur. soda veya herhangi bir sey de eklemem bol buzlu icerim.

4 ay önce bir abimizle mekanda içerken garsondan masaya haribo getirmesini istedi. varmış bir bildiği. hakikaten viski içerken haribo emiklemek güzel oluyor linçleyen linçlesin amk.