(bkz: haribo)
valla ciddiyim. ben normalde viskinin yanında bir şey aramam. mevsim yazsa erik, kışsa ekşi elma ama olmasalar da olur. soda veya herhangi bir sey de eklemem bol buzlu icerim.
4 ay önce bir abimizle mekanda içerken garsondan masaya haribo getirmesini istedi. varmış bir bildiği. hakikaten viski içerken haribo emiklemek güzel oluyor linçleyen linçlesin amk.
09.02.2024 · 24. sıra
slapbass
08.02.2024 22:59