muhahaha.
filistin meselesi için bastığı söyleniyor.
doğruysa, bakanların yurtdışına gidip yabancı yatırımcı getirmeye çalıştığı ortamda sen git dünya devi p&g’yi bas.
muhtemelen yabancı yatırımcı kaçmasın diye iknaya falan başvurulmadan 200 mermiyle kevgire çevrilecek.
ha, peki kevgire çevrildiği için üzülür müyüm? tabii ki hayır.
her yerinden cehalet akan adamlara gazı verilince neler oluyor görüyorsunuz deee mi. daha durun, bu tipler akp’yi de bitirecek :))
Sık geçen başlıklar
brute 12
ekşi profilidizilerle az, türk dizileriyle hiçbir alakası olmayan birisi olarak oraya bir de türk reklamlarını eklemenizi rica edeceğim.
sik sik gürültülü jinglelar, inişli çıkışlı bağıran bir tane borderline tip. işi gücü bıraktırıp, koştur koştur ses kıstırıyor resmen.
aha al sana reklam hamınaa.
sik sik gürültülü jinglelar, inişli çıkışlı bağıran bir tane borderline tip. işi gücü bıraktırıp, koştur koştur ses kıstırıyor resmen.
aha al sana reklam hamınaa.
myk falan umrumuzda değil.
bay kemal gitmeden hiçbir şey düzelmez.
bay kemal gitmeden hiçbir şey düzelmez.
tırların kör nokta özürlü taşıtlar olduğunu aklınızdan çıkarmayın.
iyi bir kaleci olabilir ancak karaktersiz bir çomar olduğunu gösterdi.
öyle sik gibi tıraşı olan adamdan bir bok çıkmaz zaten.
öyle sik gibi tıraşı olan adamdan bir bok çıkmaz zaten.
şaşırtmayandır.
ülkenin doğal bitki örtüsü sokak köpeği mk.
ne bekliyordunuz.
ülkenin doğal bitki örtüsü sokak köpeği mk.
ne bekliyordunuz.
ne utancam lan.
avrupa ülkelerinde geçmişte faşistleri yaratırken biz o tarihlerde de atatürk’ü sevdik. evrensel ilkeleri hala geçerli olan atatürk’ün askerleriyiz.
öyle olmaya da devam edeceğiz.
edit: türkiye’nin son 20 yılda geldiği nokta ile ilgili mesaj atanlar var. evet, ben de mutlu değilim. ancak bir seçimle değiştirebilecek olan bir düzen var ortada. böyle bir şey mümkünken ben neden ülkeme topyekün küseyim, neden türk milletinin tüm kazanımlarını çöpe atayım. hem de aydınlığa en yakın olduğumuz şu dönemde.
avrupa ülkelerinde geçmişte faşistleri yaratırken biz o tarihlerde de atatürk’ü sevdik. evrensel ilkeleri hala geçerli olan atatürk’ün askerleriyiz.
öyle olmaya da devam edeceğiz.
edit: türkiye’nin son 20 yılda geldiği nokta ile ilgili mesaj atanlar var. evet, ben de mutlu değilim. ancak bir seçimle değiştirebilecek olan bir düzen var ortada. böyle bir şey mümkünken ben neden ülkeme topyekün küseyim, neden türk milletinin tüm kazanımlarını çöpe atayım. hem de aydınlığa en yakın olduğumuz şu dönemde.
üzücü ama bunlar daha başlangıç.
emekli ikramiyesinin ev alamadığı, emekli maaşının da kira + aidat + fatura ödeyemediği bir ülkeyiz artık.
çok yakında, en genç bir iki yıla sokaklar evsiz yaşlılarla dolacak.
ha; sorunun kaynağı kim derseniz, tabii ki akp.
emekli ikramiyesinin ev alamadığı, emekli maaşının da kira + aidat + fatura ödeyemediği bir ülkeyiz artık.
çok yakında, en genç bir iki yıla sokaklar evsiz yaşlılarla dolacak.
ha; sorunun kaynağı kim derseniz, tabii ki akp.
tam iran islam devrimi’nde kendilerine özgürlük getireceğine inanan mollaları destekleyen solcu kafası vol.2021.
edit: devamını biliyoruz zaten.
edit: devamını biliyoruz zaten.
selfie çekerken arkaya göte odaklanmış ayna koyup götünü 7.5 milyar kişiye lanse eden teşhirciler gelip eleştirmez umarım.
“kritik” dediği yer aklıma levent kırca’yı getirmiştir*
(bkz: üstsüz sayılar)