ne utancam lan.
avrupa ülkelerinde geçmişte faşistleri yaratırken biz o tarihlerde de atatürk’ü sevdik. evrensel ilkeleri hala geçerli olan atatürk’ün askerleriyiz.
öyle olmaya da devam edeceğiz.
edit: türkiye’nin son 20 yılda geldiği nokta ile ilgili mesaj atanlar var. evet, ben de mutlu değilim. ancak bir seçimle değiştirebilecek olan bir düzen var ortada. böyle bir şey mümkünken ben neden ülkeme topyekün küseyim, neden türk milletinin tüm kazanımlarını çöpe atayım. hem de aydınlığa en yakın olduğumuz şu dönemde.
21.03.2022 · 5. sıra
brute
20.03.2022 02:18 ~ 13:24