Sık geçen başlıklar

1 şubat 2024 işçilerin fabrikada rehin alınması 2

ekşi'de gör
bizim muhalefet de mal. şu olay üzerinden 1 aylık prim var en az. hadi herkes chp saldırıyor da, chp de saf git şu olaya açıklama yap orada, getir kendi medyanı terörist rehin aldı de. bak nasıl şenleniyor ortalık.

neyse hepsi satılmış bizide satmışlar o yüzden otlamaya devam.
muhahaha.

filistin meselesi için bastığı söyleniyor.

doğruysa, bakanların yurtdışına gidip yabancı yatırımcı getirmeye çalıştığı ortamda sen git dünya devi p&g’yi bas.

muhtemelen yabancı yatırımcı kaçmasın diye iknaya falan başvurulmadan 200 mermiyle kevgire çevrilecek.

ha, peki kevgire çevrildiği için üzülür müyüm? tabii ki hayır.

her yerinden cehalet akan adamlara gazı verilince neler oluyor görüyorsunuz deee mi. daha durun, bu tipler akp’yi de bitirecek :))