kaliteli fazla bi iş yok çünkü. mühendisler genelde işçi başı/formen olarak iş yaptiklari icin bir ömür işçinin bir tık üstü kalitede oluyorlar.
edit: millet yazmis bilgi eksikligi okullar kalitesiz falan
türkiye'de apple daki teslada ki muhendislerle aşık atacak adam cok ama apple ve tesla yok. varsa yoksa inşaat.
16.06.2018 · 8. sıra
hopaa
15.06.2018 00:20 ~ 02:16