"ülkeye öyle bir kazık sokıyorum ki, 7 nesil boyunca nah çıkarırsınız" demiş.
Sık geçen başlıklar
glmaster 8
ekşi profiliaşçı ve garsonların işsiz kalması üzücüdür. sorunun çözümü covid yasakların kaldırılması değil, yasaklar nedeniyle işsiz kalan vatandaşlarımıza geçimlerini sağlamaları için maddi destek verilmesidir. karadenizli müteahitlere milyar dolarlar yediren devletin korona yüzünden işsiz kalan vatandaşlarımıza da destek olacak parası elbet vardır
komunizmden nefret eden, serbest piyasa kapitalizmini sonuna kadar savunan biri olarak cengiz, kolin, limak ve irili ufaklı bütün hırsızlarla hesaplaşılmasını destekliyorum. bu işin kübayla, venezuela ile alakası yok.
kasıtlı olarak devleti soydunuz, hesap vereceksiniz.
"sen benim vakfıma 100 milyon bağış yap, ben de 100 milyonluk işi sana 300 milyona vereyim. 200 milyon millete girsin. bu milletin anasını avradını s.keceğiz" diyeceksin, sonra da hainler iktidardan kovulduğunda ahde vefa bekleyeceksin. yok öyle bir dünya.
ahde vefa bekleyen arkadaş, ahdini s.keyim sana bir şey olmasın
kasıtlı olarak devleti soydunuz, hesap vereceksiniz.
"sen benim vakfıma 100 milyon bağış yap, ben de 100 milyonluk işi sana 300 milyona vereyim. 200 milyon millete girsin. bu milletin anasını avradını s.keceğiz" diyeceksin, sonra da hainler iktidardan kovulduğunda ahde vefa bekleyeceksin. yok öyle bir dünya.
ahde vefa bekleyen arkadaş, ahdini s.keyim sana bir şey olmasın
yurtdışına döviz çıkarmak türkiye cumhuriyeti kanunlarına göre legaldir. suç olmayan bir işlemi yapanlara neye dayanarak merhamet göstermeyeceksin?
sen filistine yaltaklanırsın, cenazene israil gelir.
helal olsun. adam en azından açık açık söylüyor
sayın cumhurbaşkanı acaba bu açıklamayı 1000 odalı ultra lüks sarayından mı yapmış?