bütün dünya buna inansa birlik olsa hayat bayram olsa insanlar el ele tutuşsa :)
Sık geçen başlıklar
altayfun1914 3
ekşi profiline ülkeymiş ne vatanmış arkadaş? 18 ay askerlik yaptım saçlarım döküldü bildiğin kel kaldım, halen ayaklarımdaki mantar geçmedi. yıllardır vergi ödüyorum kazandığım paranın 3 mislini devlete ödüyorum yetmiyor birde öleyim.
devlet bana ne verdi aç kalsam bakacak mı? işsiz kalsam iş bulacak mı? hasta olsam iyileştirecek mi? param olmadan kesinlikle sanmıyorum.
bu denklemde bir hata yok mu?
ben öleceğim tayyip sarayda beyaz çay yudumlayacak? vatana bak vatana...
devlet bana ne verdi aç kalsam bakacak mı? işsiz kalsam iş bulacak mı? hasta olsam iyileştirecek mi? param olmadan kesinlikle sanmıyorum.
bu denklemde bir hata yok mu?
ben öleceğim tayyip sarayda beyaz çay yudumlayacak? vatana bak vatana...
şekersiz başlarda çok kötü bir deneyim, özellikle geceleri mide bulanması falan yapar. vücut yaklaşık 1 hafta içinde bu duruma alışır ve rahatlarsınız.
ayrıca şekeri bırakmak isteyenler için küçük uygulama paylaşayım :
sabah yanınıza bir kavanoz yada şekeri saklayabileceğiniz bir kapta olur yanınıza alıyorsunuz.
gün içinde çay, kahve vb. içeceklerin yanındaki şekerleri alıp bu saklama kabına atıyorsunuz. bu işlemi gece yatana kadar sürdürüyorsunuz ve günün sonunda biriktirdiğiniz şekerlere bakıp şekerli mi , şekersiz mi içecek içmeniz gerektiğine karar veriyorsunuz.
ayrıca şekeri bırakmak isteyenler için küçük uygulama paylaşayım :
sabah yanınıza bir kavanoz yada şekeri saklayabileceğiniz bir kapta olur yanınıza alıyorsunuz.
gün içinde çay, kahve vb. içeceklerin yanındaki şekerleri alıp bu saklama kabına atıyorsunuz. bu işlemi gece yatana kadar sürdürüyorsunuz ve günün sonunda biriktirdiğiniz şekerlere bakıp şekerli mi , şekersiz mi içecek içmeniz gerektiğine karar veriyorsunuz.