evet makedonya'da bile durmuştu. arabanın arkasından geçince, adam seslendi ve 'neden önden geçmedin, senin için durdum' dedi. teşekkür ettim. ben türkiye'den geliyorum diyemedim.
Sık geçen başlıklar
nihilanth 5
ekşi profilifiltre kahvedir.
diğeri şekerli sütlü kahveli içecektir.
diğeri şekerli sütlü kahveli içecektir.
hwal - the bowl
spring summer autumn winter... and spring
samaria - samaritan girl
bin-jip
shi gan
ve daha niceleri.. kendisini uzun yıllardır severek takip ederdik.
son 20 yıla damgasını vuran, harika işlere imza atan yönetmen 60 yaşında aramızda ayrıldı. 2020'nin ve sinema dünyasının ve hatta pandeminin en acı kaybı şahsım adına.
spring summer autumn winter... and spring
samaria - samaritan girl
bin-jip
shi gan
ve daha niceleri.. kendisini uzun yıllardır severek takip ederdik.
son 20 yıla damgasını vuran, harika işlere imza atan yönetmen 60 yaşında aramızda ayrıldı. 2020'nin ve sinema dünyasının ve hatta pandeminin en acı kaybı şahsım adına.
yumurtasız yapılan kahvaltıya kahvaltı diyemiyorum ben. çok nadir de olsa denk geliyorum ve şaşırıp soruyorum neden yumurta yapılmadı diye.. yumurtanın da yedireni güzel bir beyaz peynir elbette. yaz ise salata, güzel ise zeytin de bonus. allah yoklukla sınamasın.
reçelmiş, balmış, nutellaymış, ezmeymiş çok detay benim için hiç aramam.
reçelmiş, balmış, nutellaymış, ezmeymiş çok detay benim için hiç aramam.
şimdi benim en büyük hayalim buydu. hep bu tip öyküleri okudum, yaşamları takip ettim yıllarca. kendim üretip, kendi yağımla kavrulmak istiyordum. yolum benzer şeyleri isteyen ve yapan insanlarla kesişti bir süre sonra. istifa ettim 6 yıllık bankacılık hayatımdan. para kazanmam gerekti, organik gülsuyu işine girdim. mevcut birikimimle birkaç startupa ortak oldum. hepsi de battı. kendi startupımı kurdum ama yatırımcı bulamadım, askıya aldım. şimdi elde sadece sattığımda 15-20 bin tl edecek gülsuyum ve seferihisar da 450m2 tarlam var. ne yapabilirim bilmiyorum. bu tip fikirleri olan ama birileri ile beraber yapmak isteyen her türlü teklife açığım. zira iş aramaktan sıkıldım. hem bulsam da 2 sene sonra yine istifa etmeyeceğim ne malum? bir ağaç ev alıp bir kümes ile ve bulgur ve zeytinyağı stoğu ile işe koyulmayı arzuluyorum. tek başına yapmak zor ve mantıksız geliyor. nitelikli insanlarla birşeyleri başarabiliriz belki, kimbilir?