Sık geçen başlıklar
türk futbolcuların erken yaşta avrupa'ya gidip kendini geliştirmesi gerek.
en iyisini yapmştır. türk futbol bataklığından kaçan kurtulur. türk milli takımının güncel kadrosundan bu anlaşılmaktadır.

stuttgart'ta yolu açık olsun.
"bir gün aklına gelecek olursam,
bana şiir ısmarla.
eylül'ü konuşalım."
tam dayak değil ama orijinal bir ceza olduğu için bir arkadaş ekolünden bir tane anlatayım.

bizim arkadaşlar, yaramazlık yapıyor. hoca artık dayanamıyor. tahtanın üst kısmına bir tebeşir koyuyor. suç işleyenleri tahtaya kaldırıyor:

"ellerinizi kullanmadan, tahtaya kafa atarak bu tebeşiri düşürmeye çalışacaksınız. düşüren dayaktan kurtulacak, düşüremeden vazgeçen dayak yiyecek."

diyor.

sonrası beyin sarsıntıları...
beşiktaş'ın işleri neden hep hashtagler ile sloganlarla yürüyor ya?

come to beşiktaş, efendi beşiktaş, ne olursan ol gel falan...