Sık geçen başlıklar

14'te 13 yap şampiyon ol 1

ekşi'de gör
beşiktaş'ın işleri neden hep hashtagler ile sloganlarla yürüyor ya?

come to beşiktaş, efendi beşiktaş, ne olursan ol gel falan...