kullandığım parfüm 20 yıldır 100 dolar
Sık geçen başlıklar
zlanks the blackboard 11
ekşi profilikedime içme suyu içiriyorum. motorlu küçük bir fıskiyesi var ona dolduruyorum. kedigiller durgun su içmeye çekinirler. akan suyun temiz olduğunu düşünüp rahatça içerler. bu yüzden lavaboda elinizi yüzünüzü yıkarken gelip "culik culik" diye emerler. kediler genel olarak su içmeyi çok sevmezler ve bu yüzden böbrek hastalıklarına çok açıktır bünyeleri. evde birden fazla yere su koymalısınız ki hayvanı teşvik edesiniz. sokakta kediler ortalama 5 yıl yaşar, evde ise 20 yıl yaşayabilir.
sabah poğaça, akşam makarna yiyen bir insansanız, kedinize zaten musluk suyu vermelisiniz.
kendisine bakan bir insan kedisine de bakar.
sabah poğaça, akşam makarna yiyen bir insansanız, kedinize zaten musluk suyu vermelisiniz.
kendisine bakan bir insan kedisine de bakar.
kabahat kadınınmış :)
amk eğitilmez sikikleri sizi.
insanlık ve medeniyet sizin neyinize lan!!
amk eğitilmez sikikleri sizi.
insanlık ve medeniyet sizin neyinize lan!!
herif, doların 6,87 olması ile gurur duyuyor.
alkışlayın amk.
alkışlayın amk.
evlenince ayda 4 atarsan kendini mutlu say delikanlı..
gittiğim berber bana "artık seni traş etmek istemiyorum abi" demişti.
neden lan orospu çocuğu neden?
yeminle batman olup geceleri orospu çocuğu avına çıkmak istiyorum..
ülkeye bunları soktular, ölülerini siktiklerim..
köpeğin haline tavrına baktıkça içim titredi..gözümden yaş geliyor sinirimden ağladım 35 yaşında adamım lan ben..
kitabını siktiğimin oğulları..
ülkeye bunları soktular, ölülerini siktiklerim..
köpeğin haline tavrına baktıkça içim titredi..gözümden yaş geliyor sinirimden ağladım 35 yaşında adamım lan ben..
kitabını siktiğimin oğulları..
fakparticulation..
anlamı:
bütün değerleri en ufak parçalarına ayıracak kadar sikip atmış olmak..
anlamı:
bütün değerleri en ufak parçalarına ayıracak kadar sikip atmış olmak..
çok çok yaz, müslüman olduğunu belirt ve sonunda bir sure ile bağla..
bey çorba hazır 9 ekmek al gel..
bey çorba hazır 9 ekmek al gel..
araplar sol elle götünü yıkarlar ve yemeği elleriyle yerler..el yıkama huyları da çok yoktur..diyanet saçma sapan bir kurumdur ve gerek yoktur..aciz ve salak insanların götlerinden uydurdukları şeylere inanmayın..