Sık geçen başlıklar

cokciddi 7

ekşi profili
girdi: gs bu hafta kaybetmiş, bjk yenik durumda.
girdi: fb ligin en zayıf takımıyla oynuyor.
girdi: fb üstelik evinde oynuyor.

evet yukardaki veriler ışığında yaşanacak sonuç muhtemelen fenerbahçenin yenilgisi olacaktır. çünkü fenerbahçe demek; en elverişli koşullarda dahi yaşanacak bir hüsran varsa onu
taraftarına yaşatmak demek. teşekkürler canım takımım, iyi ki varsın...
aykut kocaman'ın algısı yüzünden galatasaray bugün kaybetmiştir. geçtiğimiz hafta da yine aykut kocaman'ın yaptığı algı yüzünden israil'in uçağı düşürülmüştü. abd seçimlerinde hillary'nin kaybetmesinde de aykut kocaman'ın parmağı olabilir.

ne aykutmuş arkadaş. iki maç kazandı diye top oynamayı beceremeyen bütün ağlakların hedef noktası oldu. hay ben size algı kelimesini öğreten öğretmenin de basın yayın organının da... ulan aykut hoca bizi kanser ediyosun arada ama sırf bu tiplere inat şampiyon yap feneri gözünü seveyim. yazın konuşacak teori kasacak bi konuları olsun. hepsi kurtlar vadisi senaristi komplo teorisyeni amk...
izmir'i neden almadıklarını merak ettiğim harita. orada da sağlam kürt nüfusu var. sahil şerididir, istanbul'dan da eminönü filan kaptırın gitsin. avrupa'daki seçim sandıklarında hdp'nin birinci çıktığı ülkelere de yürüyebilirsiniz ufaktan. önce ekmeklerini yer, sularını içer palazlanır, sonra ülkelerini bölmeye çalışırsınız.

(bkz: foşik finland dövleti)
olaya şu gözle bakılabilidiğinde oldukça basittir. 3 kişi var. sahtekar, bakkal, pastaneci.

sonuçta pastaneciye giren çıkan var mı? yok. adam 100 tl verdi ve son işlemde 100 tlsini aldı çıkıp gitti.

geriye kalan iki kişiden birinin kârı öbürünün zararı olacaktır. sahtekarın karı ne? 95 + sigara. dolayısıyla bu kime kaçtı? evet baggala.