Sık geçen başlıklar

cigarillo 7

ekşi profili
tabi lan manyak mısın?
belediye otobüslerine de sadece belediye başkanı binmeli bence.

edit: fake haber galiba, başlık sahibi de kaçmış gitmiş. neyse güldük eğlendik.
edit2: mesaj geldi kaçmamış. fake haber olduğunu öğrendiği için silmiş, öyle diyolla. dağılabiliriz gençler.
yüksek iq sahibi danışmanların bir gün önceki yoğun toplantısından;
- osuruk yastığı koyalım bence oturunca bütün salon inlesin ehehehehe.
- yok yok raptiye koyalım götüne batsın havaya sıçrasın birden.
- bali sürelim bali, kalkınca pantolonu yapışıp yırtılsın ehehehehe gülşah filminde gördüm çok seviyom ben o filmi.
- sandalyeyi kıralım oturunca yere yuvarlansın sonra israf esprisini patlatır ortamın starı oluruz.
.
.
.
üzmüştür.
oğlum ben böyle şeylere çok üzülüyorum lan videoyu izleyemedim bile hemen başında kapadım.
muhtemelen orada olsam sırf adam yıkılmasın diye tek başıma kahkaha atardım.
zaten başıma ne geliyorsa bu vicdanım yüzünden geliyor mk.
hep diyorum bunu, bir daha diyeyim. iş hayatında babana dahi güvenmeyeceksin her boku yazılı yapacaksın ki o iş patladığında, yok ben duymadım yok ben görmedim demesin kimse. ilk ve en önemli kural budur söz uçar yazı kalır arkanızı sağlama alın.