"ben kadınlarla anlaşamıyorum ya o yüzden arkadaşlarım hep erkektir" demeleri.
mide bulantısı demesem de oldukça rahatsız olduğum muhakkak.
Sık geçen başlıklar
cigarillo 7
ekşi profilitabi lan manyak mısın?
belediye otobüslerine de sadece belediye başkanı binmeli bence.
edit: fake haber galiba, başlık sahibi de kaçmış gitmiş. neyse güldük eğlendik.
edit2: mesaj geldi kaçmamış. fake haber olduğunu öğrendiği için silmiş, öyle diyolla. dağılabiliriz gençler.
belediye otobüslerine de sadece belediye başkanı binmeli bence.
edit: fake haber galiba, başlık sahibi de kaçmış gitmiş. neyse güldük eğlendik.
edit2: mesaj geldi kaçmamış. fake haber olduğunu öğrendiği için silmiş, öyle diyolla. dağılabiliriz gençler.
yüksek iq sahibi danışmanların bir gün önceki yoğun toplantısından;
- osuruk yastığı koyalım bence oturunca bütün salon inlesin ehehehehe.
- yok yok raptiye koyalım götüne batsın havaya sıçrasın birden.
- bali sürelim bali, kalkınca pantolonu yapışıp yırtılsın ehehehehe gülşah filminde gördüm çok seviyom ben o filmi.
- sandalyeyi kıralım oturunca yere yuvarlansın sonra israf esprisini patlatır ortamın starı oluruz.
.
.
.
- osuruk yastığı koyalım bence oturunca bütün salon inlesin ehehehehe.
- yok yok raptiye koyalım götüne batsın havaya sıçrasın birden.
- bali sürelim bali, kalkınca pantolonu yapışıp yırtılsın ehehehehe gülşah filminde gördüm çok seviyom ben o filmi.
- sandalyeyi kıralım oturunca yere yuvarlansın sonra israf esprisini patlatır ortamın starı oluruz.
.
.
.
devlet okulunda özel sınıf nedir lan?
o özel sınıfları 20 kişilik yapıcam diye diğer sınıfları 50 kişi yapar bunlar şimdi, zaten bok gibi olan eğitim iyice bok olur.
acilen bunu yapan okulun ihbar edilmesi lazım.
o özel sınıfları 20 kişilik yapıcam diye diğer sınıfları 50 kişi yapar bunlar şimdi, zaten bok gibi olan eğitim iyice bok olur.
acilen bunu yapan okulun ihbar edilmesi lazım.
30 yaşındayım, hala bilgisayar başında iş yaparken o uzun jelibonları yarısı dışarıda kalacak şekilde ağzıma koyup emiklemek suretiyle tüketiyorum.
üzmüştür.
oğlum ben böyle şeylere çok üzülüyorum lan videoyu izleyemedim bile hemen başında kapadım.
muhtemelen orada olsam sırf adam yıkılmasın diye tek başıma kahkaha atardım.
zaten başıma ne geliyorsa bu vicdanım yüzünden geliyor mk.
oğlum ben böyle şeylere çok üzülüyorum lan videoyu izleyemedim bile hemen başında kapadım.
muhtemelen orada olsam sırf adam yıkılmasın diye tek başıma kahkaha atardım.
zaten başıma ne geliyorsa bu vicdanım yüzünden geliyor mk.
hep diyorum bunu, bir daha diyeyim. iş hayatında babana dahi güvenmeyeceksin her boku yazılı yapacaksın ki o iş patladığında, yok ben duymadım yok ben görmedim demesin kimse. ilk ve en önemli kural budur söz uçar yazı kalır arkanızı sağlama alın.