tabi lan manyak mısın?
belediye otobüslerine de sadece belediye başkanı binmeli bence.
edit: fake haber galiba, başlık sahibi de kaçmış gitmiş. neyse güldük eğlendik.
edit2: mesaj geldi kaçmamış. fake haber olduğunu öğrendiği için silmiş, öyle diyolla. dağılabiliriz gençler.
14.10.2019 · 36. sıra
cigarillo
13.10.2019 16:23 ~ 17:45