Sık geçen başlıklar

taksiciler odası başkanının beyin yakan talebi 1

ekşi'de gör
tabi lan manyak mısın?
belediye otobüslerine de sadece belediye başkanı binmeli bence.

edit: fake haber galiba, başlık sahibi de kaçmış gitmiş. neyse güldük eğlendik.
edit2: mesaj geldi kaçmamış. fake haber olduğunu öğrendiği için silmiş, öyle diyolla. dağılabiliriz gençler.