Sık geçen başlıklar

30 yaşında hala jelibon yiyen insan 3

ekşi'de gör
33 yaşında biri olarak seviyor ve bazen birkaç kutu alıyorum. jelibon seven insandan kimseye zarar gelmez.

jelibon yemenin neden bir yaş sınırı olsun ki zaten. 4 yaşındaki minik yeğenim de lahmacun yiyor ona bakarsan, ona neden kimse bi şey demiyor?
ürkmeye başladım yakında “30 yaşında çişini yapmaya devam eden insan” başlığı açılacak diye :)
30 yaşındayım, hala bilgisayar başında iş yaparken o uzun jelibonları yarısı dışarıda kalacak şekilde ağzıma koyup emiklemek suretiyle tüketiyorum.