Sık geçen başlıklar

kompozisyon yazamayan adam 9

ekşi profili
herkes orospu çocuğu olduğu için çok haklı olan insan. amına kodumun dünyasında kimse hiçbir sorumluluğunu yerine getirmezken, herkes kendi çıkarına her türlü yavşaklığa yaparken, onun bunun sırtından geçinen insanlar doluyken, hiçbir bok yapmadığı konularda sadece eleştiren ve yaptığı mallıkları bitmedi halde ota boka küsen insana karşı sevgi mi beslesindir? tabii ki hepsine karşı kızgın olacak, hepsinden nefret edecek, eline geçen ilk fırsatta kendisi de tuttuğu insanı sikecektir. ne yapsa haklıdır bu insan çünkü insanlar orospu çocuğudur.
selam. 15.000 liraya "insanlığı kurtarıyoruz", "dünyaya barış getiriyoruz", "mesleğimiz kutsal" gibi triplere kesinlikle girmeden hastalara hiç göstermediğim yüzümle şunu anlatayım:

1. hiçbir meslek kutsal değildir. biz de para için çalışıyoruz.
2. bazılarımız imkanı olsa iktidar sahibi olmak ve insanları yönetmek istiyor.
3. 15.000 lira kazanan doktor çok fazla çalışıyordur.
4. yıllarca çalışarak doktor olduğumuz için para karşılığı dayak yiyecek değiliz.
5. hiçbir hastaya kötü davranmıyoruz. sorun çıkaran hastalarla ugrasmak bizim görevimiz değil.
6. hastalar günlerce araştırma yaparak da gelse onlardan çok daha fazla şey biliyoruz ve bu durum cahiller tarafından kibir zannediliyor.
7. mevcut iktidarın getirmediği şiddetli cezalar geldiğinde hiçbiriniz böyle davranamayacaksınız.
(bkz: tunceli) herkeste bi dersim sevdası ki sorma. neymiş çok kültürlülermiş, çok iyilermiş, çok alevilermiş. tarih boyunca eşkıya, isyancı ve terörist yuvası olan bu boktan insanlara sahip boktan yer akp'ye en az oy çıkan yer olduğu için güzel gösteriliyor. kalan her şeyi de bozuk ve boktan zaten.
(bkz: kadın beyanı esastır) gibi orospu* çocuğu kuralı içeren açıklaması çıkmış olay.

peki olmayan tacizin olmadığını nasıl kanıtlayabiliriz amına kodumun* feministleri? siz var olduğunu iddia ettiğiniz tacizi kanıtlayamazken olmadığını iddia ettiğimiz tacizi nasıl kanıtlayabiliriz amına kodumun iftiracıları?

bu kadın beyanı esastır ilkesi kalkacak, yakında değil ama bir gün kalkacak. herkes isnat ettiği suçu kanıtlamak zorunda kalacak. büyük bayram o zaman.
herkes de iyi, güzel, erdemli hasletlerinden nefret ediyormuş. kimse de bozuk karakterini ele vermemiş.

benden gelsin öyleyse: insanların iyi ve güzel yönlerini kıskanan götün tekiyim ve daha fazla yükselip güzelleşmemeleri için elimden geleni de ardıma koymuyorum. bunu istemsiz olarak, düşünmeden yapıp sonra da vicdan azabı ile pişman oluyorum. budur.