Sık geçen başlıklar

yazarların en sevmediği huyları 2

ekşi'de gör
herkes de iyi, güzel, erdemli hasletlerinden nefret ediyormuş. kimse de bozuk karakterini ele vermemiş.

benden gelsin öyleyse: insanların iyi ve güzel yönlerini kıskanan götün tekiyim ve daha fazla yükselip güzelleşmemeleri için elimden geleni de ardıma koymuyorum. bunu istemsiz olarak, düşünmeden yapıp sonra da vicdan azabı ile pişman oluyorum. budur.