şeriat falan hikaye de, şarkıda 'allah baba' ibaresi geçti diye 1 milyon lira ceza kesmişler. sanırım allah'a ödenecek bu para, yoksa müslüman bir tv denetleme kurulu allah'ın adını kullanıp sağdan soldan haraç mı kesiyor? memleket bu kadar mı kötü durumda?
edit: garipbasci uyardi, para birimi dolardi, turk lirasi olarak degistirildi. gerci ne fark eder, soygun soygundur (:
02.02.2018 · 21. sıra
beauty in the beast
01.02.2018 15:58 ~ 16:33