malum şahıs kendini kahrediyordur. seçim zamanı olsaydı da hollanda'daki mevzu icin mağdur edebiyatı yapsaydık diye. neyse, 90 yaşındaki alzheimer ve demans hastası emekli paşaları cezaevine tıkıp 28 sabıkalı adamları salarak flamanlardan intikam alalım.
Sık geçen başlıklar
biraz kurgan biraz kumbet 10
ekşi profilikel bizde birkaç ay daha kalsa olacakları izliyoruz efendim. ulan kel, yeminle şu iğrenç görüntüleri izlerken orgazm oluyorsundur.
yakışıklı mı? flash tv gercek kesitteki sarı bıyık abinin gençliği bu.
not: adamı eleştirmiyorum zira bende komagene çiğ köfteden halliceyim. sadece olayın yakisiklilikla pek alakalı olmadığını düşünüyorum.
not: adamı eleştirmiyorum zira bende komagene çiğ köfteden halliceyim. sadece olayın yakisiklilikla pek alakalı olmadığını düşünüyorum.
çelebi reyiz inş yeni ittifakın hüdaparlıların yanında mezhebini söylemezsin. eski bir sünni, şimdilerde ise bir inançsız ve urfada ikamet eden biri olarak söylüyorum; vallahi eski teğmen, yeni ortak falan demezler alırlar domuzbağına.
sonuç yine bizim götümüze girer. isterse himbalar kabilesiyle hotantu kabilesi çatışsın yine bi yine biz. bu dünyanın lağım çukuruyuz.
hiçbir şey anlatmayacaktır. onda o yürek olsa kapıya konduğunda konuşurdu. ayrıca şimdi konuşsa ne olacak. atı alan üsküdarı geçmekle kalmamış tur bindirmiş. başlar yine eşimin konferansını engellediler, şehir üniversitesine çöktüler diye. herifin başbakanlığına çöktüklerindeki tepkisi şehir üniversitesine çöküldüğündeki kadar değildi.
bulaşıkçılık yaptığım bir otelde, köyün sahipsiz bir köpeği bizim kapımızda beklerdi. bizde denk geldikçe artan yemekleri ona verirdik. biz binanın içindeyken yanından geçen hayvanlara, insanlara ve arabalara hiç ses etmezdi. havlasa duyardık, arada ince bir duvar vardı. sonra dışarı çıktığımızda veya kapıda belirdiğimizde falan yanından kim geçerse havlardı. her hareketiyle bizden birşeyler kapmak için didinir durur, kendini paralardı. şimdi cüneyt beyi görünce nedendir bilmem aklıma o geldi. ah be karabaş, sen açsın diye havlardın, tok olan insan oğlu neden havlar. üstelik musa anterin dediği gibi; köpek bizim köpeğimiz ama başkasının kapısında havlıyor.
berat reyizden diss bekliyorum;
"her dolar döviz değildir."
"her dolar döviz değildir."
oraya ''işi'' hanesini de eklemenizi rica edeceğim.
benim için önemi yok kadınlar ne istiyorsa onu diyelim hiç farketmez de bazı yerlerde gerçekten olmuyor.
otobüste yer vereceğim, kadın bakar mısınız desem hiç hoş olmaz. abla ve teyze de demiyorum malum yaş konusunda çok takıntılı insan var. hanımefendi bakar mısınız biraz iyi ama çalışan-müşteri havası katıyor biraz, o yüzden bir ''bayan bakar mısınız'' değil. uzun lafın kısası feminazi hatunlar bayan lafına kızacaksa da otobüste söylediğimizde kızmasınlar, geri her yere okey.
otobüste yer vereceğim, kadın bakar mısınız desem hiç hoş olmaz. abla ve teyze de demiyorum malum yaş konusunda çok takıntılı insan var. hanımefendi bakar mısınız biraz iyi ama çalışan-müşteri havası katıyor biraz, o yüzden bir ''bayan bakar mısınız'' değil. uzun lafın kısası feminazi hatunlar bayan lafına kızacaksa da otobüste söylediğimizde kızmasınlar, geri her yere okey.