30 yaşında erkeğim.
araba kullanmayı beceremiyorum.
ev almak mantıksız geliyor. hem çok para.
sosyal fobi'den dolayı eşim de yok.
sıkayım mı kafama?
ekleme: çok acıklı olmuş:) biraz da olumlu şeyler söyleyeyim;
işim var, maddi durumum fena değil, yalnız yaşıyorum, spor yapıyorum,müzikle ilgileniyorum, kaliteli yaşamaya çalışıyorum.
24.07.2020 · 22. sıra
ben cok dusunceliyimdir
23.07.2020 10:32 ~ 13:10