Sık geçen başlıklar

30 yaşında evi arabası eşi/sevgilisi olmayan insan 2

ekşi'de gör
30 yaşında erkeğim.

araba kullanmayı beceremiyorum.
ev almak mantıksız geliyor. hem çok para.
sosyal fobi'den dolayı eşim de yok.

sıkayım mı kafama?

ekleme: çok acıklı olmuş:) biraz da olumlu şeyler söyleyeyim;
işim var, maddi durumum fena değil, yalnız yaşıyorum, spor yapıyorum,müzikle ilgileniyorum, kaliteli yaşamaya çalışıyorum.