Sık geçen başlıklar

cüneyt özdemir'in beyin yakan imamoğlu yorumu 2

ekşi'de gör
bulaşıkçılık yaptığım bir otelde, köyün sahipsiz bir köpeği bizim kapımızda beklerdi. bizde denk geldikçe artan yemekleri ona verirdik. biz binanın içindeyken yanından geçen hayvanlara, insanlara ve arabalara hiç ses etmezdi. havlasa duyardık, arada ince bir duvar vardı. sonra dışarı çıktığımızda veya kapıda belirdiğimizde falan yanından kim geçerse havlardı. her hareketiyle bizden birşeyler kapmak için didinir durur, kendini paralardı. şimdi cüneyt beyi görünce nedendir bilmem aklıma o geldi. ah be karabaş, sen açsın diye havlardın, tok olan insan oğlu neden havlar. üstelik musa anterin dediği gibi; köpek bizim köpeğimiz ama başkasının kapısında havlıyor.
azıcık yavşak olmasa zaten ibb yi chp kazandı diye anında kanun değişikliği yapıp ukomede ibb nin temsil yetkisinin belediyenin elinden aldıklarını söyler.

ama yavşaklık bunu gerektirir ve o da hakkını ziyadesiyle veriyor.