nereden bakarsanız bakın.
bir düğünde,
dans ayağına gelini birileri iç çamaşırı teşhir edilecek şekilde kavrayıp topaç gibi çeviriyorsa,
ve damat sadece seyretmekle yetiniyorsa,
sittin sene o damat arkadaşa hiç bir mecliste iyi konuşmazlar.
bu ülkenin hangi kesiminden olursa olsun fark etmez.
Sık geçen başlıklar
rover suren ardanuclu 7
ekşi profilibu ulvi bilgiler sigara tiryakileri için bir milat olabilir, okuyunca resmen ufkum açıldı, biz bunları daha önce hiç düşünmemiştik.
bu şehir kesinlikle artvin'dir.
doğası, yeşili, yaylaları ve sıcakkanlı insanlarıyla bir bakmışsınız bu cennet şehire aşık olmuşsunuz.
memleketim diye demiyorum ama artvin'i görmeden ölmeyin arkadaşlar.
doğası, yeşili, yaylaları ve sıcakkanlı insanlarıyla bir bakmışsınız bu cennet şehire aşık olmuşsunuz.
memleketim diye demiyorum ama artvin'i görmeden ölmeyin arkadaşlar.
açılın abiniz konuşuyor.
bırakın sadece fetö demeyi, bunların bilmem ne sikim imamlarından biri ile 2011 yılında ağır cezada mahkemelik olmuştum.
cumhuriyet ve atatürk inkilaplarına hakaret içerikli bir söylemi üzerine, alkolün ve gençliğin verdiği gaz ile çok fena verip veriştirmiştim.
hocalarına da cemaatine de.
peşinden alayınızın kökünü kurutacağız minvalinde birşeyler söylemiştim.
tabi o zaman rüzgar bunlardan yana estiği için,
(orada söylediğim lafları bugün güneşli meydanda etsem, omuzlarına alırlar osmanlı ocaklarına ilçe başkanı yaparlar beni)
evimde gözaltına alındım,
sorgu, dava falan toplam 2 yıl sürdü. 3 defa farklı şehirlerde mahkemem oldu.
ilk davaya bakan hakim bunlardandı muhtemelen, neredeyse terör örgütü üyesi muamelesi görecektim.
sonra olaylar olaylar.. vs. nihayetinde tutuksuz yargılanıp beraat ettim.
yani demem o ki,
taa o yıllardan fetö terör örgütünün devlet tescilli düşmanıyım,
emin olun bu kavatlar 15 temmuzda darbeyi yapabilselerdi, devlet kademesinden sonra ki ilk hedefleri bizim gibi insanlardı.
bırakın sadece fetö demeyi, bunların bilmem ne sikim imamlarından biri ile 2011 yılında ağır cezada mahkemelik olmuştum.
cumhuriyet ve atatürk inkilaplarına hakaret içerikli bir söylemi üzerine, alkolün ve gençliğin verdiği gaz ile çok fena verip veriştirmiştim.
hocalarına da cemaatine de.
peşinden alayınızın kökünü kurutacağız minvalinde birşeyler söylemiştim.
tabi o zaman rüzgar bunlardan yana estiği için,
(orada söylediğim lafları bugün güneşli meydanda etsem, omuzlarına alırlar osmanlı ocaklarına ilçe başkanı yaparlar beni)
evimde gözaltına alındım,
sorgu, dava falan toplam 2 yıl sürdü. 3 defa farklı şehirlerde mahkemem oldu.
ilk davaya bakan hakim bunlardandı muhtemelen, neredeyse terör örgütü üyesi muamelesi görecektim.
sonra olaylar olaylar.. vs. nihayetinde tutuksuz yargılanıp beraat ettim.
yani demem o ki,
taa o yıllardan fetö terör örgütünün devlet tescilli düşmanıyım,
emin olun bu kavatlar 15 temmuzda darbeyi yapabilselerdi, devlet kademesinden sonra ki ilk hedefleri bizim gibi insanlardı.
siyah önlüğüm ile katıldığım ilk istiklal marşı töreninde,
normalde heybetinden geçilmeyen dedemin en klas kıyafetleri ile orada hazır bulunarak,
ve marş esnasında fötr şapkasını çıkararak esas duruşta gür bir ses ile biz minik veletlere öncülük etmesi.
normalde heybetinden geçilmeyen dedemin en klas kıyafetleri ile orada hazır bulunarak,
ve marş esnasında fötr şapkasını çıkararak esas duruşta gür bir ses ile biz minik veletlere öncülük etmesi.
böyle bir şey olması durumunda, gazi mahallesi sakinlerinin;
gücü sadece, 20 yaşında ki savunmasız ve aciz asker çocuklara yeten,
sakallı ve takkeli demokrasi havarilerine,
hak ettikleri biçimde,
gerçek bir demokrasi şöleni yaşatmaları muhtemeldir.
gücü sadece, 20 yaşında ki savunmasız ve aciz asker çocuklara yeten,
sakallı ve takkeli demokrasi havarilerine,
hak ettikleri biçimde,
gerçek bir demokrasi şöleni yaşatmaları muhtemeldir.
tamamen objektif bir gozle bakildiginda gozlemledigim durumdur.
bu millet sizin tamaminizi 7 haziran da tek parti sultasindan cikalim diye o mecliste gorevlendirdi.
ılk sinav olan meclis baskanliginda mhp ne yapti,
secmenin istegine karsi durup,
her zaman ki gibi akp ye kol kanat gerdi.
demirtas adam gibi cikip "baykal a 50
oy verdik dedi,
mhp cikip delikanli gibi sayemizde akp adayi kazandi diyebilirlermi..?
diyemezler, halki somurmeye programli bu vahsi duzen buna izin vermez.
secmenin kendilerinden taleplerini kulak ardi etmeyen 182 onurlu vekillerimizi,
basta,
sayin kilicdaroglu ve sayin demirtas olmak uzere hepsini ayakta selamliyorum.
odedigim vergilerden aldiginiz maaslar helal olsun size chp ve hdp.
bu millet sizin tamaminizi 7 haziran da tek parti sultasindan cikalim diye o mecliste gorevlendirdi.
ılk sinav olan meclis baskanliginda mhp ne yapti,
secmenin istegine karsi durup,
her zaman ki gibi akp ye kol kanat gerdi.
demirtas adam gibi cikip "baykal a 50
oy verdik dedi,
mhp cikip delikanli gibi sayemizde akp adayi kazandi diyebilirlermi..?
diyemezler, halki somurmeye programli bu vahsi duzen buna izin vermez.
secmenin kendilerinden taleplerini kulak ardi etmeyen 182 onurlu vekillerimizi,
basta,
sayin kilicdaroglu ve sayin demirtas olmak uzere hepsini ayakta selamliyorum.
odedigim vergilerden aldiginiz maaslar helal olsun size chp ve hdp.