adam eminönü yeni cami önündeki kuşlara buğday atar gibi el bombası atıyor.
bu ne rahatlık aq. çok yazık olmuş odada bulunanlara.
Sık geçen başlıklar
cozulemeyen adam 11
ekşi profilişimdi tam anlamadık kardeş. sen hem fenomene kızıyorsun, hem onu takip edenlere kızıyorsun, hem de o sayfaya reklam mı vermek istiyorsun?
valla yaşlandı mı, yaşlanmadı mı bilmem de,
bu kadın, hayatımın hiç bir döneminde bana ne seksi geldi, ne de güzel. bir iticilik var bu kadında.
bu kadın, hayatımın hiç bir döneminde bana ne seksi geldi, ne de güzel. bir iticilik var bu kadında.
kırk yılın başında cumartesi çalışmayacağım rahat bir uyuyayım dedim, arabaların gürültüsüne uyandım aq.
valla maç ne olur bilmem ama, gs kazara bu sene şampiyon olursa, bir daha besmelesiz adını anmam.
not:fb
zorunlu edit: (bkz: #76853707)
not:fb
zorunlu edit: (bkz: #76853707)
hepsine tek tek baktım. zannedersem en masumu, "tam yağlı keçi peynirine, inek sütü karıştıran" firmadır.
6 maç olduğuna göre, 24 gol.
çocuk büyütmektir.
bir benzeri iddaada başıma gelen olay.
türkiye - sırbistan dünya basketbol şampiyonası yarı final maçında. tek maç açılmıştı. maç bitmiş, hala bahisler açıktı. 20 liram vardı, hepsini basmıştım.
hatta arkadaşlarımı falan aradım hesabıma para atın diye ama sikleyen olmadı. iddaa parayı geri falan istemedi. belki de "siktir et, nasılsa yarın kaybedecek enayi" diye düşünüp o yüzden ellemediler.
türkiye - sırbistan dünya basketbol şampiyonası yarı final maçında. tek maç açılmıştı. maç bitmiş, hala bahisler açıktı. 20 liram vardı, hepsini basmıştım.
hatta arkadaşlarımı falan aradım hesabıma para atın diye ama sikleyen olmadı. iddaa parayı geri falan istemedi. belki de "siktir et, nasılsa yarın kaybedecek enayi" diye düşünüp o yüzden ellemediler.
"bizden uzak durun da ne yarrak yerseniz yiyin" diye, boş temennide bulunduğum olaydır.
örnek teşkil etmesi bakımından, son derece olumlu bulduğum bir haberdir.