Sık geçen başlıklar

on41yedi 7

ekşi profili
bir galatasaraylı olarak beni uyuz etti. bok var amk, ne güzel maç izliyorduk. hadi bastın, köküne kadar ne basıyorsun, hemen çek bir niyetini göster. yok, inadına göstere göstere basıyor. piç ettin maçı.

ne zaman görsem bir artistlikler zaten. hayvan gibi para alıyorsun, mis gibi semtte oturuyorsun, yediğin önünde yemediğin arkanda, bu neyin mutsuzluğu lan? gel bir de benim hayatını yaşa. uyuz.
maç 11'e 11 oynansa çok daha fazla pozisyon bulabilirdik dedi az önce maç sonu açıklamalarında.
rakibi 10 kişi bırakmak suretiyle yine fenerbahçe üzerine oyunlar oynanıyor. uyanık olalım.