bir galatasaraylı olarak beni uyuz etti. bok var amk, ne güzel maç izliyorduk. hadi bastın, köküne kadar ne basıyorsun, hemen çek bir niyetini göster. yok, inadına göstere göstere basıyor. piç ettin maçı.
ne zaman görsem bir artistlikler zaten. hayvan gibi para alıyorsun, mis gibi semtte oturuyorsun, yediğin önünde yemediğin arkanda, bu neyin mutsuzluğu lan? gel bir de benim hayatını yaşa. uyuz.
Sık geçen başlıklar
on41yedi 7
ekşi profilirıdvan dilmen: kurallara göre kırmızı ama bence hakem doğru karar verdi.
tokat yediği iddia edilen futbolcu olayı yalanlıyor, gerizekalılar sağlam kaynaklara göre tokat attı diyor. aptallığın da bir sınır olmalı.
ikisi de net penaltı.
maç 11'e 11 oynansa çok daha fazla pozisyon bulabilirdik dedi az önce maç sonu açıklamalarında.
rakibi 10 kişi bırakmak suretiyle yine fenerbahçe üzerine oyunlar oynanıyor. uyanık olalım.
rakibi 10 kişi bırakmak suretiyle yine fenerbahçe üzerine oyunlar oynanıyor. uyanık olalım.
yusuf ve sosa cezalarını hafta içi oynanacak kupa maçında çekecekler.
galatasaray maçında sahada olacaklar.
trabzonspor taraftarından daha fazla üzüldünüz haftaya oynanamamaları ihtimaline, rahat uyuyun.
galatasaray maçında sahada olacaklar.
trabzonspor taraftarından daha fazla üzüldünüz haftaya oynanamamaları ihtimaline, rahat uyuyun.