(bkz: tanımadığı insanlarla ilgili başlık açmak)
insanların bilgi vermek için üye olduğu bir platformda ben bunu bilmiyorum diye başlık açmak nasıl bir kafa yapısı gerektiriyor acaba.
ayrıca bir insanın bilmediği tanımadığı bir şeyle övünmesi daha da acayip bir durum.
Sık geçen başlıklar
son kamuran 9
ekşi profili(bkz: de bağlacı katliamı)
kitabın isminde iki tane yazım yanlışının olması bile içeriği hakkında bilgi veriyor. nasıl basılıyor bu kitaplar anlamak mümkün değil.
kitabın isminde iki tane yazım yanlışının olması bile içeriği hakkında bilgi veriyor. nasıl basılıyor bu kitaplar anlamak mümkün değil.
hareket kesinlikle kırmızı kartlık ve en az 5 maç cezayı hak ediyor ama faulü yapan farklı futbolcu. eljif elmas kadroda bile yok.
(bkz: çok cahilsiniz amk keşke ölseniz)
(bkz: çok cahilsiniz amk keşke ölseniz)
nasıl bir haber lan bu. ne güzel işte çok talep olunca ikinci treni koymuşlar karaborsa olmasın diye. solculukla ilgisi olmayan saçma haberdir.
(bkz: evde kalırsan ben seni alırım) şeklinde yavşayan ve kesinlikle kardeşi olmayan yavşaktır.
"yonettigi takimlarin basinda guvenc kurtar veya umit ozatta olsa o takimlar kendi liginde ya sampiyon ya ikinci, cl'de de yari final yapar zaten." diyerek başarıları küçümsenen adam. bunu söyleyen adamların bu sorulara cevap vermesi lazım:
1-manchester city yıllardır para içinde yüzerken neden bu başarıyı yakalayamamıştı?
2- barcelona'dan gittikten sonra neden barcelona hiçbir zaman o dominant futbolunu oynayamadı?
3- neden üç büyük ligde galibiyet serileri bu adama ait? bu adamdan önce zengin değiller miydi bu kulüpler?
4- daha iki sene önce leicester şampiyon olurken city fakir miydi?
5- manu, chelsea daha mı az para harcadı transfere?
zamanında ispanya ligi kolay, sıkıyorsa premier lig'e gitsin orada başarılı olsun diyerek eleştiriliyordu, şimdi de parayla eleştiriliyor. bu tip adamlar üst düzey adamlar ve onun için üst düzey takımları çalıştırıyorlar. kimse milyar dolarlık takımları boş adamlara emanet etmez. sevmiyor olabilirsiniz ama günümüzün en iyi teknik direktörüdür. hakkını verin bu adamın.
1-manchester city yıllardır para içinde yüzerken neden bu başarıyı yakalayamamıştı?
2- barcelona'dan gittikten sonra neden barcelona hiçbir zaman o dominant futbolunu oynayamadı?
3- neden üç büyük ligde galibiyet serileri bu adama ait? bu adamdan önce zengin değiller miydi bu kulüpler?
4- daha iki sene önce leicester şampiyon olurken city fakir miydi?
5- manu, chelsea daha mı az para harcadı transfere?
zamanında ispanya ligi kolay, sıkıyorsa premier lig'e gitsin orada başarılı olsun diyerek eleştiriliyordu, şimdi de parayla eleştiriliyor. bu tip adamlar üst düzey adamlar ve onun için üst düzey takımları çalıştırıyorlar. kimse milyar dolarlık takımları boş adamlara emanet etmez. sevmiyor olabilirsiniz ama günümüzün en iyi teknik direktörüdür. hakkını verin bu adamın.
soğansız menemen mi olur lan?
kayseri'de yaşanmış olaydır.
'kayseri’de hâkim v.ö., boşanma davasında koca e.ç. için 6 ay uzaklaştırma verdi ve yabancı uyruklu a.ç. isimli kadınla aşk yaşamaya başladı. eşi a.ç ile v.ö.’yü parkta yakalayan e.ç., hâkimi bıçakla yaraladı. e.ç. tutuklandı, v.ö. açığa alındı.'
kaynak
artık bu ülkede hiçbir şeye şaşırmam diyorum ama bir şekilde yine şaşırıyorum.
'kayseri’de hâkim v.ö., boşanma davasında koca e.ç. için 6 ay uzaklaştırma verdi ve yabancı uyruklu a.ç. isimli kadınla aşk yaşamaya başladı. eşi a.ç ile v.ö.’yü parkta yakalayan e.ç., hâkimi bıçakla yaraladı. e.ç. tutuklandı, v.ö. açığa alındı.'
kaynak
artık bu ülkede hiçbir şeye şaşırmam diyorum ama bir şekilde yine şaşırıyorum.
bir gün kendisinin de o yaşlara geleceğini bile öngöremeyen birinin hezeyanı. sabahın köründe kendisiyle ilgili bir şeyler düşünmek yerine bunu düşünecek kadar da başka insanların ne yaptığıyla ilgilenen mutsuz bir insandır aynı zamanda bunu yazan kişi. bırakın efendim insanların hangi yaşta ne yaptığından da sen ne yaptın bu yaşa kadar ve eleştirdiğin o yaşa gelince ne yapacaksın, onu düşün.