hava sıcaklığı 40 derece
kum sıcaklığı en az 50 derece(dir?)
stanley termos kızgın kum üzerinde 5 saat kaldı ama içindeki su hala buzlu idi.
uzun seyahatlerde yanımdan ayırmiyorum artik.
Sık geçen başlıklar
killikuku 15
ekşi profilikomodo ejderi götünü kıpırdatana kadar bal porsuğu onu kuyruğundan yemeye başlar. cevizli sucuk gibi.
30-35 günde 7/24 new york bekleyenler beyinlerini koyduğu kiralık kasadan geri alsın lütfen.
karanlıktan korkmak yasaktır.
öğretmenlere bok atıyorduk ama milletvekilleri daha daşşak kebabı lan.
sertifika kasıcam diye götünüzü siktirmeyin.
çoğu zaman 4 soru sorulacak:
1. askerlik?
2. ingilizce?
3. tecrübe?
4. servis güzergahında mısın?
çoğu zaman 4 soru sorulacak:
1. askerlik?
2. ingilizce?
3. tecrübe?
4. servis güzergahında mısın?
ingiltere'de bir deney yapılıyor.
bir kadın güzel ve seksi giyiniyor. mümkün olan her yerde kendine erkekler tarafından bir şeyler ısmarlattırıyor. gün sonunda 117 pound'luk ısmarlama oluyor.
aynı kadın dandik bir şeyler giyiyor ve gün sonu sadece 13 pound'luk ısmarlatıyor.
biz erkekler biraz ibneyiz.
bir kadın güzel ve seksi giyiniyor. mümkün olan her yerde kendine erkekler tarafından bir şeyler ısmarlattırıyor. gün sonunda 117 pound'luk ısmarlama oluyor.
aynı kadın dandik bir şeyler giyiyor ve gün sonu sadece 13 pound'luk ısmarlatıyor.
biz erkekler biraz ibneyiz.
15 kişiye saldırmıştır.
karaktersizlik. karaktersizliğe kılıf uydurmak da aynı şekilde karaktersizliktir. bunun erkek versiyonuna da evet, bildiniz; karaktersizlik diyoruz.
siktirin gidin.
siktirin gidin.
(bkz: ulan o kadar övmüşsün ki yazı bitmeden nazar yolladım)
+ ehehe bugün de yenildik mınagoyyim
- teknikin bok yemesi hep, nabicez usta?
* sabri'nin oğlu çok şeker değil mi yaa
# beyler lobide bir hatun gördüm bu yaşta kalp krizi geçirecektim
+ baksana musti'ye ilk maçtan falso
- burak'ın morali de bozuk başgan
+ la bildirimleri nasıl kapatıyoruz? hanım var yanımda kimle çetleşiyon diyor
% eheh siktir edin maçı ayıptır söylemesi bugün bi mangal yapmışızz
...
sikeyim, böyle iş mi olur lan? koca koca adamlarsınız!
bir de şu vardı: (bkz: elinde tivit)
- teknikin bok yemesi hep, nabicez usta?
* sabri'nin oğlu çok şeker değil mi yaa
# beyler lobide bir hatun gördüm bu yaşta kalp krizi geçirecektim
+ baksana musti'ye ilk maçtan falso
- burak'ın morali de bozuk başgan
+ la bildirimleri nasıl kapatıyoruz? hanım var yanımda kimle çetleşiyon diyor
% eheh siktir edin maçı ayıptır söylemesi bugün bi mangal yapmışızz
...
sikeyim, böyle iş mi olur lan? koca koca adamlarsınız!
bir de şu vardı: (bkz: elinde tivit)
bu ise giriyorim. gerekli arastirmalari yapip sozlukte aciklayacagim. avradini sikeyim adamlar 2000 dolar komisyon aliyor. işi kaptigim zaman siz sozlukculere 100$ karsiliginda bu konuda yardimci olacagim.
gurcistan'da 1 adet polis 2 adet de zengin tanidigim var.
amin-na koyim cok sinirlendim. hepinizi 5 bin dolara mercedes sahibi yaptirmayani dumduz siksinler.
gurcistan'da 1 adet polis 2 adet de zengin tanidigim var.
amin-na koyim cok sinirlendim. hepinizi 5 bin dolara mercedes sahibi yaptirmayani dumduz siksinler.
türkiye'de 200 bin lira. e avrupa'da? max 40 bin euro. o da zaten onlara 40 bin tl gibi geliyor. fiat albea parası amk.