Sık geçen başlıklar

galatasaray yönetimindeki whatsapp grubu krizi 1

ekşi'de gör
+ ehehe bugün de yenildik mınagoyyim
- teknikin bok yemesi hep, nabicez usta?
* sabri'nin oğlu çok şeker değil mi yaa
# beyler lobide bir hatun gördüm bu yaşta kalp krizi geçirecektim
+ baksana musti'ye ilk maçtan falso
- burak'ın morali de bozuk başgan
+ la bildirimleri nasıl kapatıyoruz? hanım var yanımda kimle çetleşiyon diyor
% eheh siktir edin maçı ayıptır söylemesi bugün bi mangal yapmışızz

...
sikeyim, böyle iş mi olur lan? koca koca adamlarsınız!
bir de şu vardı: (bkz: elinde tivit)