yarışmada kendisinden başka tek kadın olan burcu'yu hastayken kaptan yapan ve elenmesi için uğraşan, kadınlıktan anladığı şey ona buna parmak sallamak, tehdit etmek olan dilara'nın veda ederken feminizm palavraları sıktığı yarışmadır.
Sık geçen başlıklar
gecenyinebeynimyok 9
ekşi profili“ay kesinlikle değmez” “20 yaşından sonra uğraşılmaz” “şöyle öldüm böyle uyuyamadım”diyenlere sakın bakmayın ve taktırın ihtiyacınız varsa.
24 yaşımda taktırdım, 2 sene kaldı. evet ağrım oldu, hassasiyetim oldu, ağzımı açmaya çekindim ama çıkardıktan sonraki o özgüven patlaması, o 32 diş gülebilme rahatlığı... paha biçilemez.
24 yaşımda taktırdım, 2 sene kaldı. evet ağrım oldu, hassasiyetim oldu, ağzımı açmaya çekindim ama çıkardıktan sonraki o özgüven patlaması, o 32 diş gülebilme rahatlığı... paha biçilemez.
en büyük keyifleri güzelim üsküdar sahilinde toplanıp, her yeri çekirdek çöpüyle doldurmak olan çomarları üzecek haberdir.
adam kendi seçmenlerine yasak koymak zorunda kalmış, durum o kadar vahim.
adam kendi seçmenlerine yasak koymak zorunda kalmış, durum o kadar vahim.
fotoğrafa bakınca ben tatlı bir anne adayı görüyorum ama bu çük kafalı çomarlara göre orasını burasını açmış bir kadın.
biri de şey demiş “bunu normalleştiremezsiniz” senin dünyaya gelmen anormal ulan beyin ölümü, hamileliği göstermek değil. sapıklar.
biri de şey demiş “bunu normalleştiremezsiniz” senin dünyaya gelmen anormal ulan beyin ölümü, hamileliği göstermek değil. sapıklar.
(bkz: kamer genç)
ejder meyveli smoothie içmediği için kendisine ben de kırgınım.
şaşırtmayan yasaktır.
kazanın sorumlusu rant peşinde koşan, insan sağlığını düşünmeden her şeyi dayanıksız ve vizyonsuzca yapan hükümettir, devlettir. allah belanızı versin.
kazanın sorumlusu rant peşinde koşan, insan sağlığını düşünmeden her şeyi dayanıksız ve vizyonsuzca yapan hükümettir, devlettir. allah belanızı versin.
yalandır. öyle ki, eskişehir iç anadolu'nun en güzel şehridir. yaşanılabilirlik sıralamasında da ülkenin ilk beşindedir. istanbul'da ankara'da inanılmaz kalitesiz ve kaotik hayatlar yaşayan insanlar güzelim eskişehir'e laf ediyor ya, inanılır gibi değil.