“ay kesinlikle değmez” “20 yaşından sonra uğraşılmaz” “şöyle öldüm böyle uyuyamadım”diyenlere sakın bakmayın ve taktırın ihtiyacınız varsa.
24 yaşımda taktırdım, 2 sene kaldı. evet ağrım oldu, hassasiyetim oldu, ağzımı açmaya çekindim ama çıkardıktan sonraki o özgüven patlaması, o 32 diş gülebilme rahatlığı... paha biçilemez.
03.01.2021 · 37. sıra
gecenyinebeynimyok
02.01.2021 13:15 ~ 14:46