kaleler bos olsa skor 0-0 olurdu. oyle bir mac iste.
Sık geçen başlıklar
dusakabinn 11
ekşi profilihiç tatava yapmadan (bkz: indiana jones) gibi silahı çekip vurmak lazım bunları.
bu takımı low de kurtaramaz. hitler gelsin.
singir mingir ses eder diye cebime koyup tasimadigim paralarla adamlar kral oluyor burada. sagol reyiz.
biri sikmiş de paramı vermemiş gibi. serbest düşüşe bıraktım hayatı. nereye kadar gidecek bakalım.
"evde yoksunuz işte amk" politikasından "şubede yeterli adam yok amk" politikasına geçmiş bulunan şirketin güzel açıklamasıdır. kara cuma sadece bize var. çin'den verdiğim sipariş 2 haftada geliyor ancak anadolu yakasından avrupa yakasına sipariş gelemiyor.
hangisi dua lipa hangisi tinerci diye 30 saniye baktığım görseldir. dua lipa dediği sanki bana charlize theron.
adam asılmamış. kadın asılmış adama. gavs olunca kızlar teklif ediyormuş demek.
cok sinirlenip telefonu duvara firlattim. roket gibi ucup duvarda kocaman bir catlak olusturdu ama telefon hala sapasaglam. zengin sinir krizi bile yasayamadim su an telefon kiyamadi bana kirilmadi. allah belani versin 4s.
kasımda askere gidiyorum. bence makarnadır kömürdür ne buluyorsanız stoklayın. eğer 27 senede bir şey öğrendiysem o da şudur " ben bir işe el atıyorsam o iş benden bağımsız boka sarar" uyarmadı demeyin arkadaşlar.
canim cok sıkılınca yaptigim uc sey var.
1) yemek yapmak. saat gec oldugu icin bunu yapamiyorum.
2)arabayi yikamak. saatin gec olmasi bir anlam ifade etmiyor ancak ayagimi burktugum icin arabayi benzinlige surecek halim yok. kapinin onunde yikayacak durum yok.
3) bulasik yikamak. bir kasigi 15 dk citiledigimi bilirim. amk sular kesik.
gozum segiriyor resmen sıkıntıdan.
1) yemek yapmak. saat gec oldugu icin bunu yapamiyorum.
2)arabayi yikamak. saatin gec olmasi bir anlam ifade etmiyor ancak ayagimi burktugum icin arabayi benzinlige surecek halim yok. kapinin onunde yikayacak durum yok.
3) bulasik yikamak. bir kasigi 15 dk citiledigimi bilirim. amk sular kesik.
gozum segiriyor resmen sıkıntıdan.