Sık geçen başlıklar

dusakabinn 11

ekşi profili
"evde yoksunuz işte amk" politikasından "şubede yeterli adam yok amk" politikasına geçmiş bulunan şirketin güzel açıklamasıdır. kara cuma sadece bize var. çin'den verdiğim sipariş 2 haftada geliyor ancak anadolu yakasından avrupa yakasına sipariş gelemiyor.
cok sinirlenip telefonu duvara firlattim. roket gibi ucup duvarda kocaman bir catlak olusturdu ama telefon hala sapasaglam. zengin sinir krizi bile yasayamadim su an telefon kiyamadi bana kirilmadi. allah belani versin 4s.
canim cok sıkılınca yaptigim uc sey var.
1) yemek yapmak. saat gec oldugu icin bunu yapamiyorum.
2)arabayi yikamak. saatin gec olmasi bir anlam ifade etmiyor ancak ayagimi burktugum icin arabayi benzinlige surecek halim yok. kapinin onunde yikayacak durum yok.
3) bulasik yikamak. bir kasigi 15 dk citiledigimi bilirim. amk sular kesik.

gozum segiriyor resmen sıkıntıdan.