(bkz: yasak)
yaşasın özgürlük.
Sık geçen başlıklar
sonrocker 8
ekşi profiliekolojik dengenin neden bu denli bozuk olduğunun, derin nefes almaya çalışınca neden öksürdüğümüzün, evden neden çıkmak istemediğimizin, türlü türlü hastalıklara neden yakalandığımızın, doğanın bir parçası olmak yerine onun düşmanı olduğumuzun fotoğrafıdır.
allah'ın donattığı meziyetle şunu nasıl yaptığını açıklasın başka bir şey istemez.
(bkz: dongi dongi dongi daga daga)
edit: alttaki yazar arkadaşla pişti olmuşuz.
(bkz: dongi dongi dongi daga daga)
edit: alttaki yazar arkadaşla pişti olmuşuz.
iki yüz elli binden daha fazla borcu olan şahsıma göre daha az borcu olan insandır.
borç bu ödenir.
türkiye'de yeni doğan çocuk borçla doğuyor. kısaca borç, sabahın beşinde kafana takarak içinden çıkacağın bir sorun değil. borca harca takılmak insanın sağlığını bozar.
bu günler de geçer. neler geçmedi ki?
borç bu ödenir.
türkiye'de yeni doğan çocuk borçla doğuyor. kısaca borç, sabahın beşinde kafana takarak içinden çıkacağın bir sorun değil. borca harca takılmak insanın sağlığını bozar.
bu günler de geçer. neler geçmedi ki?
şaşırtmayan fotoğraftır.
fazıl say'la ya da aziz sancar'la fotoğrafı olmasını beklemiyorsunuz herhalde.
fazıl say'la ya da aziz sancar'la fotoğrafı olmasını beklemiyorsunuz herhalde.
ilginç değil mi suçu işleyen başkası, ceza verilen başkası.
(bkz: emniyet kemeri takmamak suçtur)
(bkz: suçu özendirmek suçtur)
sizce bu zihniyet mi iki kez kırmızıda geçen kişinin ehliyetine el koyacak?
(bkz: emniyet kemeri takmamak suçtur)
(bkz: suçu özendirmek suçtur)
sizce bu zihniyet mi iki kez kırmızıda geçen kişinin ehliyetine el koyacak?
acaba hangi yandaş lastik işine girdi sorusunu akla getirmiştir.
asgari ücretin 1400 tl, etin kilosunun en iyi ihtmalle 40 tl olduğu yerde herkesin biraz vejeteryan olduğu gerçeğini göz ardı ederek yazılmış mektup.
(bkz: millet aç aç)
şimdi gelelim ciddi tarafına sadece besin tüketimi değil karbon ayak izimizi dolayısıyla ekolojik ayak izimizi acilen küçültememiz gerekiyor. dünya üzerindeki birçok insan sanki üç gezegenimiz varmış gibi tüketiyor. acı ama gerçek.
* elektronik eşyaların ve elektriğin tüketiminin azaltılması
* bireysel yakıt tüketiminin azaltılması, şahsi araçlar yerine toplu taşımanın tercih edilmesi
* fosil yakıtların tüketmi en aza indirilmeli.
* çevre kirliliği ile biyolojik mücadeleyi sağlayacak yollar geliştirilmeli
* orman yangınlarının önüne geçilmeli ve ağaçlık alanlar arttırılarak karbondioksit miktarının azaltılmaya çalışılması
ilk aklıma gelenler bunlar ki çok daha fazlası da yapılmalı.
yoksa şu bizim için yaratıldığına inandığımız ve içine sıçtığımız gezegen sadece toplu mezarımız olacak!
(bkz: millet aç aç)
şimdi gelelim ciddi tarafına sadece besin tüketimi değil karbon ayak izimizi dolayısıyla ekolojik ayak izimizi acilen küçültememiz gerekiyor. dünya üzerindeki birçok insan sanki üç gezegenimiz varmış gibi tüketiyor. acı ama gerçek.
* elektronik eşyaların ve elektriğin tüketiminin azaltılması
* bireysel yakıt tüketiminin azaltılması, şahsi araçlar yerine toplu taşımanın tercih edilmesi
* fosil yakıtların tüketmi en aza indirilmeli.
* çevre kirliliği ile biyolojik mücadeleyi sağlayacak yollar geliştirilmeli
* orman yangınlarının önüne geçilmeli ve ağaçlık alanlar arttırılarak karbondioksit miktarının azaltılmaya çalışılması
ilk aklıma gelenler bunlar ki çok daha fazlası da yapılmalı.
yoksa şu bizim için yaratıldığına inandığımız ve içine sıçtığımız gezegen sadece toplu mezarımız olacak!