90'lı ve 2000'li yılların başlarında en sikko şarkıları yapmış, şarkılarıyla çoğu zaman dalga geçilmiş bir adamın verdiği beyan.
"o zaman bu şarkıları buyursunlar onlar yapsın. bana ne gerek var ki o zaman?" yok zaten, son albümündeki şarkıları da dinledim , daha doğrusu ilk üçünü dinledim, "oldu da bitti maşallah" dedikten sonra bıraktım dinlemeyi.
24.10.2017 · 47. sıra
emanual
23.10.2017 08:18