Sık geçen başlıklar

emilinho 5

ekşi profili
"behzat uygur'u tanımak gibi bir zorunluluğu yoktur." yazanlar var. elbette yoktur. mesela birisiyle sohbet ederken behzat uygur'dan laf açılsa ve aleyna da "o kim?" diye sorsa kimse yadırgayamaz çünkü kızın yaşı küçük ve bilmemesi doğal.

ama gidip de google'dan araştırmak varken twitter'dan "behzat uygur kim? beni aydınlatın" yazmak hiç iyi niyetli bir davranış değil.