Sık geçen başlıklar

yazarlara maaş yattığını sanan r10 üyeleri 3

ekşi'de gör
büyük resmi gören adamlarıdır.
mesela ben ilk maasimla bir hesap daha satın aldım. iki hesapla iki hesap daha derken şimdi 64 hesap karşılığı 64 maaş aliyorum. aman yönetimi uyandırmayın. neden daha çok almadın demeyin matematiğim bu kadarına anca yetiyor.
çaylakları ya da ekşi sözlük'te yazmayan insanlarla dalga geçmeyi bırakın. çaylakken de sinir olurdum bu "maaş alıyoruz" yalanına. maaş falan yok arkadaşlar. sadece prim ve ikramiye var.
yazarlara maaş yatmasının geyik olduğunu sanan safları ortaya çıkarmıştır. bir de diyor ki hostingcileri akıllı sanardım.. sabah sabah iyi güldüm..