bu boşbeleş nevzuhur haber hesaplarından birisi birbiriyle ilintisiz 2 video ve 1 görsel yayınlamış.
kadının birisi pikap benzeri bir aracın arkasında, muhtemelen kartel üyesi bir silahlı bekliyor. bir başkası da hayat belirtisi olmayan kadının kafasını tekmeliyor. linç övme ayini de ekşisözlükte düzenleniyor.
bilmemkaçbin kilometre öteden nasıl karara vardınız linç edilen kadının iddia edilen olayın faili olduğuna?
o resimdeki çocuğun kaçırılmış olduğunu size inandıran nedir mesela?
o kadının o olayla ilgili olduğuna neden inandınız?
ulan 250 peso sadece 15 dolar ediyor. ona da mı uyanmadınız?
(bkz: yanlış kişinin linç edilerek öldürülmesi)
(bkz: tacizci diye yanlışlıkla linç edilen vatandaş)
edit: bu tırıvırı haber kanallarına düşseniz, etinizin kemiğinizden ayrılması ve bunun ekşide kutlanması toplamda 20 dakikalık olay.
Sık geçen başlıklar
curufinvve 11
ekşi profilikardeşim böyle zart diye açık etmeyin her şeyi.
orta çağ'dan sonra sırasıyla aydınlanma, fransız devrimi olayları var.
önce onları yaşayıp idrak edeceğiz, sonra olaylar zaten kendiliğinden gelişiyor.
https://youtu.be/lvgsrgsewvk?t=75
orta çağ'dan sonra sırasıyla aydınlanma, fransız devrimi olayları var.
önce onları yaşayıp idrak edeceğiz, sonra olaylar zaten kendiliğinden gelişiyor.
https://youtu.be/lvgsrgsewvk?t=75
bunlar işsize gss prim borcu ayağına ayda 107 tl, yılda 1284 tl borç kitliyor. düşün bak, bu gaddarlığı işsize yapıyor.
zamanında, "işsize bile borç kitleyen, günü gelir bizi s..er" demediğiniz için bugün bunlar başınıza geliyor kuyumcu esnafı.
edit: bu da size ders olsun.
zamanında, "işsize bile borç kitleyen, günü gelir bizi s..er" demediğiniz için bugün bunlar başınıza geliyor kuyumcu esnafı.
edit: bu da size ders olsun.
poşete para aldıkları gün kendi tabutlarına çivi çaktılar. efendiler, tripleks villalarınızdan çıkın ara sıra a101'e, bim'e, şoka gidip alışveriş yapın, ahalinin halini görün.
adam yüzde bir milyon akpli, işçi, işten eve dönüyor. çoluk çocuğa dandik marka çikolata vs almış, bir iki süt yoğurt zorunlu ürünlerden almış, makarna almış, çorba almış bu insana 25 kuruştan 2 adet küçük poşet itekledi b303 marketi (sıkıntı olmasın !) "büyük poşet yok" diye. adam önümüzde sinir krizi geçirdi. siktiğim markete bir hafta büyük poşet gelmedi. 3 gram bütçe düzelteceğiz diye göz göre göre vatandaşı siktiniz.
edit: menfaat partisi oldunuz fakiri unuttunuz.
ulan işsize iş bulacağınıza gss prim borcu diye haraç getirdiniz, durduk yerde devlete borçlandırdınız lan, yatacak yeriniz yok sizin.
adam yüzde bir milyon akpli, işçi, işten eve dönüyor. çoluk çocuğa dandik marka çikolata vs almış, bir iki süt yoğurt zorunlu ürünlerden almış, makarna almış, çorba almış bu insana 25 kuruştan 2 adet küçük poşet itekledi b303 marketi (sıkıntı olmasın !) "büyük poşet yok" diye. adam önümüzde sinir krizi geçirdi. siktiğim markete bir hafta büyük poşet gelmedi. 3 gram bütçe düzelteceğiz diye göz göre göre vatandaşı siktiniz.
edit: menfaat partisi oldunuz fakiri unuttunuz.
ulan işsize iş bulacağınıza gss prim borcu diye haraç getirdiniz, durduk yerde devlete borçlandırdınız lan, yatacak yeriniz yok sizin.
(bkz: sinyalcilik 101)
edit: adam (!), padişah torunu olarak sinyale çıkmış. o caddelerde gördüğün 1 tl isteyenlerden farkı var mı? aslında yok.
edit: adam (!), padişah torunu olarak sinyale çıkmış. o caddelerde gördüğün 1 tl isteyenlerden farkı var mı? aslında yok.
"çankaya kaymakamı kadir çakır'ın da yozgat valiliği'ne..."
adam terfi mi etti, tenzil-i rütbe mi aldı belli değil.
adam terfi mi etti, tenzil-i rütbe mi aldı belli değil.
aslanlı yoldan geçtin mi akıllı olacaksın. yok öyle sıkıya gelince tam olarak ne söylediğimi hatırlamıyorum bacağı.
yalnız avukatın durumu müvekkilinden daha beter.
yalnız avukatın durumu müvekkilinden daha beter.
oldu canım, bir de domalalım tam altın vuruş olsun.
devlet dediğin benim vergimle var. bu diyor ki vergileri yasla, ben vatandaşa ev satayım. e be akılsız götümüzde don yok, ben evin kirasını zor ödüyorum o nasıl olacak? o zaman gyoder de kiracılara %8 yardım yapsın.
devlet dediğin benim vergimle var. bu diyor ki vergileri yasla, ben vatandaşa ev satayım. e be akılsız götümüzde don yok, ben evin kirasını zor ödüyorum o nasıl olacak? o zaman gyoder de kiracılara %8 yardım yapsın.
anlamıyor, bağlantıyı kuramıyor. bugün markette 9 tl tutan hesabı ödeyemedi bir teyze. normal ekmek değil de biraz şekilli bir şey almış. onu bırakmak zorunda kaldı. belki "hayat pahalılaştı" diye iç geçirdi ama türkiye ekonomisini yönetenlerle bağ kurmadı, kuramadı. o bağlantıyı kuracak kafayı zaten bu saatten sonra edinmesi de pek mümkün değil.
bekar kalıp alayına gideriz diyenlerin alayı elizabete giitiğinden rasyonel insan hareketidir.
(bkz: belediye takımları)