Sık geçen başlıklar

orhan osmanoğlu'nun garip tweeti 1

ekşi'de gör
(bkz: sinyalcilik 101)

edit: adam (!), padişah torunu olarak sinyale çıkmış. o caddelerde gördüğün 1 tl isteyenlerden farkı var mı? aslında yok.