kendi parasıyla aldığı herhangi bir volvo modeli. var bi hayalimiz.
Sık geçen başlıklar
super kahraman olsaydim baba olurdum 7
ekşi profiliönden not: beşiktaş
bu gerçekse eğer resmen “sikerler adaleti, tarafsızlığı; siz kimsiniz, biz ne istersek o” demektir.
bundan başka bişey yazmama gerek yok sanırsam.
yazık.
edit: şunu belirtmeyi unuttuk. velevki terim alenen federasyona, rakip kulüplerine vs “alayınızın amına koyayım şerefsiz köpekler” vs gibi ağır bir küfür etti. bu durumda bile, tarafsız organ, cezayı imalı bir saatte vermemeliydi.
bu gerçekse eğer resmen “sikerler adaleti, tarafsızlığı; siz kimsiniz, biz ne istersek o” demektir.
bundan başka bişey yazmama gerek yok sanırsam.
yazık.
edit: şunu belirtmeyi unuttuk. velevki terim alenen federasyona, rakip kulüplerine vs “alayınızın amına koyayım şerefsiz köpekler” vs gibi ağır bir küfür etti. bu durumda bile, tarafsız organ, cezayı imalı bir saatte vermemeliydi.
sokak köpeklerinin zararsız hale gelmesi için, her devlet, aldığı vergilerin belli bir bölümünü adam akıllı, sağlıklı barınaklara ayırsa ve bu barınakları farklı farklı şehirlere kursa, en azından sokaktaki 1 milyon köpeğin yarısını bu barınaklara yerleştirse problem ortadan kalkar.
türkiye için konuşuyorum; verdiğimiz onca vergilerin ufacık bir bölümünü zahmet edip bu işe ayırsalar, kollarına 210bin tl'lik hermes çanta takmak yerine bu tip şeylere kafa yorsalar, ne sokak hayvanlarına eziyet eden kalır, ne insanlara saldıran sokak hayvanı kalır.
ki zaten barınaklar mevcut ülkemizde, ama gel gör ki ne denetleme var, ne vicdan var bu barınaklarda.
türkiye için konuşuyorum; verdiğimiz onca vergilerin ufacık bir bölümünü zahmet edip bu işe ayırsalar, kollarına 210bin tl'lik hermes çanta takmak yerine bu tip şeylere kafa yorsalar, ne sokak hayvanlarına eziyet eden kalır, ne insanlara saldıran sokak hayvanı kalır.
ki zaten barınaklar mevcut ülkemizde, ama gel gör ki ne denetleme var, ne vicdan var bu barınaklarda.
adım gibi eminim ki tatile gittiği abd'de falan çok çok aşırı jet sosyeteden bi abiden gördü bu tarzı. ama nusret olunca tinerciye benziyorsun işte.
not: rahat bırakın lan adamı. tertemiz işini yapıyor siyasi yalamalar yapmadan. yürüyedur nusret.
not: rahat bırakın lan adamı. tertemiz işini yapıyor siyasi yalamalar yapmadan. yürüyedur nusret.
güzel maçtı.
o değil de eleman gelmiş sözlük yazarlarına saldırıyor. vay cahiller, siz ne bilirsiniz falan diyor. sonra dirty talk diyor. alfkakdkakdkka. vatandaş daha trash talkile dirty talk arasındaki farkı bilmiyor. ışte bunlar hep xhamster.
o değil de eleman gelmiş sözlük yazarlarına saldırıyor. vay cahiller, siz ne bilirsiniz falan diyor. sonra dirty talk diyor. alfkakdkakdkka. vatandaş daha trash talkile dirty talk arasındaki farkı bilmiyor. ışte bunlar hep xhamster.
destek vereceklere şimdiden "hadi lan ordan"
merhaba ben de istanbulda motosiklet kullanıyorum. kaldırımı kullanmıyorum. hayat memat meselelerinde sıkışık trafikte kontrollü bir şekilde araçların arasından geciyorum. geçemezsem de herkes gibi bekliyorum.
neden bekliyorum? kural ve hak kavramlarını küçük yaşta öğrendim.
merhaba ben de istanbulda motosiklet kullanıyorum. kaldırımı kullanmıyorum. hayat memat meselelerinde sıkışık trafikte kontrollü bir şekilde araçların arasından geciyorum. geçemezsem de herkes gibi bekliyorum.
neden bekliyorum? kural ve hak kavramlarını küçük yaşta öğrendim.
x ile y arasını 3 saaaaattteee indirdik diye böğürüyorlar sonra da 3 saatte gidene ceza kesiyorlar.