Sık geçen başlıklar

tff'nin terim'in cezasını 19.05'te açıklaması 2

ekşi'de gör
net olarak bilinçli ve art niyetli yapılmış paylaşımdır. yapanlar ve yaptıranlar derhal istifa etmelidir.

not: beşiktaş
önden not: beşiktaş

bu gerçekse eğer resmen “sikerler adaleti, tarafsızlığı; siz kimsiniz, biz ne istersek o” demektir.

bundan başka bişey yazmama gerek yok sanırsam.

yazık.

edit: şunu belirtmeyi unuttuk. velevki terim alenen federasyona, rakip kulüplerine vs “alayınızın amına koyayım şerefsiz köpekler” vs gibi ağır bir küfür etti. bu durumda bile, tarafsız organ, cezayı imalı bir saatte vermemeliydi.