beni 41 gün içerisinde evlenmeye zorlayan uygulama.
(bkz: gökten meg ryan yağsa bize er ryan düşer)
Sık geçen başlıklar
davidoff dick size 8
ekşi profiliyazık kimin cumhurbaşkanıysa.
(bkz: başkasının adına utanmak)
(bkz: başkasının adına utanmak)
dosta korku, düşmana güven vermiştir.
uydurma bir haberdir.
edit: kendimi göt ediyorum.
http://www.haberler.com/…am-yardimi-7497197-haberi/
edit 2: link yanıltmasın "am yardımı" değil. "bayram yardımı"
edit: kendimi göt ediyorum.
http://www.haberler.com/…am-yardimi-7497197-haberi/
edit 2: link yanıltmasın "am yardımı" değil. "bayram yardımı"
abi ben de esnafım, her gün onlarca suriyeli geliyor. ama hiçbirisi dilenmek için değil.
3 kuruş para vereceksiniz vermemek için 40 takla atıyorsunuz ! ! !
dükkanın bulunduğu semtin gelir düzeyi standartların altında ve suriyelilerin yaşamak için tercih ettiği bir yer.
çocuklarını dilendirdiğini bildiğim aileler var. geçenlerde 2 tanesine piyasada 700-800 tl olan cep telefonlarından 2 tane sattım. paranın büyük bir kısmını 50 kuruş ve 1 tl olarak verdiler. aradan 1 hafta geçmeden tekrar geldiler. telefonları düşürmüşler. aynı telefondan 2 tane daha aldılar. zavallı suriyeli dostumuz ısrarla ikinci el iphone 5s gelirse ayır bana diyor. şimdi kafayı gold renkli grand 2'ye taktı. illa ki alıcam diyor. son alışverişlerinde tam 500 tl bozuk para verdiler!
özellikle küçükçekmece-florya-sefaköy metrobüs hatlarını kullanan herkesten ricam boş geçmesin.
allah hayırlarınızı kabul etsin. dinimiz. amin.
3 kuruş para vereceksiniz vermemek için 40 takla atıyorsunuz ! ! !
dükkanın bulunduğu semtin gelir düzeyi standartların altında ve suriyelilerin yaşamak için tercih ettiği bir yer.
çocuklarını dilendirdiğini bildiğim aileler var. geçenlerde 2 tanesine piyasada 700-800 tl olan cep telefonlarından 2 tane sattım. paranın büyük bir kısmını 50 kuruş ve 1 tl olarak verdiler. aradan 1 hafta geçmeden tekrar geldiler. telefonları düşürmüşler. aynı telefondan 2 tane daha aldılar. zavallı suriyeli dostumuz ısrarla ikinci el iphone 5s gelirse ayır bana diyor. şimdi kafayı gold renkli grand 2'ye taktı. illa ki alıcam diyor. son alışverişlerinde tam 500 tl bozuk para verdiler!
özellikle küçükçekmece-florya-sefaköy metrobüs hatlarını kullanan herkesten ricam boş geçmesin.
allah hayırlarınızı kabul etsin. dinimiz. amin.
ben migros kasiyeri bir yazar olsam bu akşam açacağım başlık
`15 dakika beyefendi duruşunu bozmadan kasada bekleyen sığır` olurdu.
`15 dakika beyefendi duruşunu bozmadan kasada bekleyen sığır` olurdu.
istanbula gelirseniz benim de kalacak yerim yok, bulacağınız yerde beraber kalabiliriz.