gelişmeye niyeti olmayan ülkelerde dövizi arşı alaya çıkaracak fırlamadır. sağolsun reis sayesinde zaten aynı anda dövizi, faizi ve enflasyonu yükseltebilen dünya lideri bir ülkeyiz.
ekleme:
(bkz: 128 milyar dolar nerede)
Sık geçen başlıklar
trumpets 8
ekşi profiliekrem coşkunun kim amk.
darüşşafaka 'yı şirket sanan malları iyot gibi ortaya çıkarmış yazıdır.
ekleme: mal girisini silip tüymüş.
https://www.darussafaka.org/
ekleme: mal girisini silip tüymüş.
https://www.darussafaka.org/
(bkz: dikbaşlılık)
interstellar filmine bbc belgeseli muamelesi yapanları kızdıran haber. ulan alt tarafı bilim kurgu filmi. fiziğe de kimyaya da anasının bilmemnesine de aykırı şeyler olacak. celal efendi de konuyu pek ciddiye almış, karşı cenah ta.
türkiyede aylık yaklaşık 2500 tl geliri ile ünüversitede çocuk okutabilen bir baba olarak hayretle okuduğum yazıları içeren başlık. haşin ekşiciler beni gömmeden önce kısa kısa bilgiler vereyim.
kira ödemiyorum.
arabam, motorum, bisikletim bile yok.
yaşadığım ilçede toplu taşımaya ihtiyacım yok.
sigaramı kendim sarıyorum.
bahçemde tavuklarım, üç adet zeytin ağacım var.
interneti yan komşumdan sömürüyorum. (sağ olsun şifreyi verdi.)
evinde kaçak rakı yapan arkadaşım bana arada sırada votka yapıyor. (rakı sevmem.içmem)
kıza aylık 1300 tl gönderiyorum. geri kalan 1200 tl ile şimdilik geçinebiliyorum. ( ortalama elk,su,tlf masrafı yaklaşık 175tl)
sonuç: orayı burayı mukayese edeceğinize götü kurtarmaya bakın..
kira ödemiyorum.
arabam, motorum, bisikletim bile yok.
yaşadığım ilçede toplu taşımaya ihtiyacım yok.
sigaramı kendim sarıyorum.
bahçemde tavuklarım, üç adet zeytin ağacım var.
interneti yan komşumdan sömürüyorum. (sağ olsun şifreyi verdi.)
evinde kaçak rakı yapan arkadaşım bana arada sırada votka yapıyor. (rakı sevmem.içmem)
kıza aylık 1300 tl gönderiyorum. geri kalan 1200 tl ile şimdilik geçinebiliyorum. ( ortalama elk,su,tlf masrafı yaklaşık 175tl)
sonuç: orayı burayı mukayese edeceğinize götü kurtarmaya bakın..
akp'nin gıda, tarım ve hayvancılık bakanı ahmet eşref fakıbaba'nın ifadesi. 15 yıllık chp iktidarının yanlış tarım politikalarından sonra yüreklere su serpmiştir. yemin ediyorum. bu ülke cinnet geçiriyor.
http://www.bloomberght.com/…n-ulke-haline-gelecegiz
http://www.bloomberght.com/…n-ulke-haline-gelecegiz
mezarda emekli olmayayım diye mücadele etmeyen, meydanları doldurup sıkı dayak ve gaz yemeyen yeni neslin klavye başında bulduğu harika çözüm. neymiş efendim ya bu maaşı almayacakmışız ya da kendi ihtiyaçlarımız için kullanmayacakmışız. merak etme zaten kullanmıyoruz. aldığımız gün yarısını yol ,su, elektrik, derken devlete geri ödüyoruz.
meraklısına not: 70 li yıllarda sendikalıydım. grev diye bir şey de yapardık. üretim dururdu filan.
(bkz: hak verilmez alınır)
.
.
meraklısına not: 70 li yıllarda sendikalıydım. grev diye bir şey de yapardık. üretim dururdu filan.
(bkz: hak verilmez alınır)
.
.