Sık geçen başlıklar

erken emekli olanların parasını ödemek istemiyorum 1

ekşi'de gör
mezarda emekli olmayayım diye mücadele etmeyen, meydanları doldurup sıkı dayak ve gaz yemeyen yeni neslin klavye başında bulduğu harika çözüm. neymiş efendim ya bu maaşı almayacakmışız ya da kendi ihtiyaçlarımız için kullanmayacakmışız. merak etme zaten kullanmıyoruz. aldığımız gün yarısını yol ,su, elektrik, derken devlete geri ödüyoruz.
meraklısına not: 70 li yıllarda sendikalıydım. grev diye bir şey de yapardık. üretim dururdu filan.
(bkz: hak verilmez alınır)

.
.