Sık geçen başlıklar

yarin bos musun 16

ekşi profili
lan başlık "en iyi türk rock grubu" ya da "en sevdiğimiz türk rock grupları" değil amk değeri anlaşılmamış diyor adam gidip pentagram demiş mavi sakal demiş almora demiş kurban demiş lan bunların değeri anlaşılmadı mı? türk rock müzik dinleyicilerinin tamamının bildiği, çokça dinlediği gruplar bunlar.

yani michael jackson neden ünlü olamadı falan diye sormak gibi bir şey bu kendinize gelin amk pentagram diyorsunuz ronnie james dio çarpar.
ya amına koduğumun aktrolleri ne bok yiyeceklerini şaşırdılar kafası kesik tavuk gibi oradan oraya koşturuyorlar bak bir gün ekremci bir gün kılıçdarcı bir gün başka bir şey...

bakın şerefsizler, göt korkusu böyle bir şeydir ve hiçbir şeye benzemez bazı korkular değil mi? şurada maksimum 6 ayınız kaldı. kim olursa olsun, ne olursa olsun, tuvalet terliği kadar itibarınız kalacak, ağababalarınız gibi boş damacana gibi, sik gibi ortada kalacaksınız.

ve yargılanacaksınız... her şeyin silinip gideceğini mi sanıyorsunuz? götünüzden kan alınacak. onun için korkmakta sonuna ladar haklısınız.

elinizden geleni ardınıza koymayın, yaşattığınızı yaşamadan ölemeyeceksiniz.
twitter'da karşıma çıkan ve şimdilik 22 kere izlediğim video.

gerçekten insanın gözleri doluyor şu güzelliği görünce... helal olsun.

neyse ki mutlu son diye devam videosu da var.

yeni bir video olmasından dolayı aradım mamafih bulamadım, daha önce başlığı açılmışsa affola, bu entry tiz o başlığa taşına, eski bir video ise bana ayar verile...

edit: çok yoğun olduğum için detaylı olarak araştırdıktan sonra editleyecektim ama arkadaşlar çok mesaj attılar sağolsunlar uyarmak için, ben şimdi onlardan gelen linkleri hiç yorum yapmadan ve araştırmadan buraya ekliyorum, daha sonra zaman olduğunda teyitli olan bilgilerle bu editi daha güzel hale getiririz.

kişi şu facebook hesabının sahibi yasin köse imiş: https://www.facebook.com/yasinkoseofficial

kendisi hakkında şöyle ciddi iddialar varmış: https://twitter.com/…tatus/1464203377743700042?s=21

mesaj atarak haber veren arkadaşlara teşekkürlerimle.
mars'ın imparatoru olmaya en yakın kişi olduğundan hiç itiraz etmiyorum valla.
kainatın imparatoru bizimki, mars'ın imparatoru da bu olsun artık napalım...

elon musk'ın twitter hesabına yazdığı yazıyı "silerse diye" ekran görüntüsünü alıp ekşi sözlüğe atmak da müthiş bir naiflik. tabi adam silerse ileride bunu nasıl ispatlayacağız değil mi?
mustela bebek şampuanı. alerjim var diye 1 ay boyunca hem el yıkama hem saç ve vücut şampuanı olarak bunu kullanmamı söyledi doktor. 500 ml'lik şampuan 114 lira. almadım. başka bir şey de süremiyorum vücuduma. bir daha yıkananı siksinler 114 liraya sabun mu olur amk.