mars'ın imparatoru olmaya en yakın kişi olduğundan hiç itiraz etmiyorum valla.
kainatın imparatoru bizimki, mars'ın imparatoru da bu olsun artık napalım...
elon musk'ın twitter hesabına yazdığı yazıyı "silerse diye" ekran görüntüsünü alıp ekşi sözlüğe atmak da müthiş bir naiflik. tabi adam silerse ileride bunu nasıl ispatlayacağız değil mi?
14.04.2021 · 33. sıra
yarin bos musun
13.04.2021 00:03