Sık geçen başlıklar

6 şubat 2021 fenerbahçe'nin verilmeyen golü 2

ekşi'de gör
ofsayt kamerasına göre ofsayt olan pozisyon. başka yorumlama şekli var mı bilmiyorum.

ilk yarıda verilmeyen iki penaltıyı tamamen görmezden gelip puan kaybını buna bağlayan uyanıklar türemiş yine. şaşırmıyoruz çünkü sadece işinize geleni görürsünüz her zaman.

2 sene önce faulle 1 puanı kurtarırken galatasaray'ın haklı itirazıyla ağlama emojisi koyarak dalga geçiyordunuz.

ayarını bozduğunuz kantar gün gelir sizi tartar koçlar.
varın azizliğidir. matematiksel olarak ofsayttır. var olmasa gol geçerli olurdu. kimse bu kadar ince ofsaytı süzemezdi. madem var uygulanıyor, sızlanmaya gerek yok. golün iptali normaldir. ama galatasaraylı olarak, var olmasa ve gol verilse ses edemezdim.