ofsayt kamerasına göre ofsayt olan pozisyon. başka yorumlama şekli var mı bilmiyorum.
ilk yarıda verilmeyen iki penaltıyı tamamen görmezden gelip puan kaybını buna bağlayan uyanıklar türemiş yine. şaşırmıyoruz çünkü sadece işinize geleni görürsünüz her zaman.
2 sene önce faulle 1 puanı kurtarırken galatasaray'ın haklı itirazıyla ağlama emojisi koyarak dalga geçiyordunuz.
ayarını bozduğunuz kantar gün gelir sizi tartar koçlar.
08.02.2021 · 10. sıra
strudel
07.02.2021 00:03 ~ 00:04